Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Mam pewien problem. Otoz w V-Rayu robilem sobie scenke gdzie stal sobie obiekt np we wnetrzu sphere i byl on oswietlony mapka HDRI przez co nie bylo tej mapki widac w tle tylko kolor wspomnianej sphere.

Teraz zamierzam zrobic cos takiego w MentalRay... Ale nie moge sie pozbyc tej mapki z tla... Wie ktos jak mozna to obejsc?

 

Podsumowujac:

Obiekt ma byc naswietlony mapa HDRI a tlo np zeby bylo szare na renderze.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Światło typu "Skylight" ma możliwość oświetlania przez HDRI.

 

A jeżeli o refleksy chodzi, to powinieneś się zainteresowac mapą "enviroment/background switcher", która daje możliwość wybrania niezależnie mapy dla tła i refleksów.

Napisano

Odznacz sphere "visible to reflections/refractions". Tłem będzie wnętrze sphery, ale refleksy będą pochodziły od enviroment background.

Napisano
  • Autor

kosi: moze sie mnie przestraszysz albo zaczniesz bac bo powiem Ci ze Cie kocham hehehehehehe Udalo sie, dzieki za rade!! Swietny efekt z mala iloscia kombinacji i duza iloscia opcji panowania nad efektem :)

 

 

Oto final mojej walki - tak na szybko:

 

dfdfdfde.th.jpg

Napisano

Hehe, znam to uczucie. Obaj musimy podziękować Fredddiemu.

 

http://forums.3dtotal.com/showthread.php?t=64194

 

Początkowo chciałem to zrobić i nie ważne czy by odczytał czy nie, ale przechodzenie przez rejestrację i zostawianie na forum jednego posta wydało mi się bezsensem. Anyway, Thank You for this precious advice, Fredddy!

 

 

Cieszę się że mogłem pomóc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności