ostwid1985 Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 Witajcie. Ma kolejny niesmaczny problem podczas budowy modelu. Gdy wyciołem za pomocą Bollena dziury na okna, nagle na powieszchni ukazał mi się niesmaczny widok jakim jest zdeformowanie powieszchni, jakiś dziwne ciemne załamania. Czy ktoś z was wie jak się tego pozbyć, aby nie budować lub modelować od nowa modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 boolean tak ma. Stawiam na jakies dodatkowe niepotrzebne vertexy, albo na zle ulozone smooth groups, trzeba sie z tym recznie pobawic w editable poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 13 Czerwiec 2012 Share Napisano 13 Czerwiec 2012 ewentualnie blad wyswietlania, ktory mozna naprawic dodaniem modyfikatora edit poly i potem collapse. Ale najpierw spr to co napisal miriach, bo tez bym najpierw na to postawil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 13 Czerwiec 2012 Share Napisano 13 Czerwiec 2012 Nie chciałbym grać roli grammar nazisty, ale ja tu widzę głównie błędy ortograficzne. Po prostu oczy bolą, jak nie chce ci się sprawdzić 2 krótkich zdań to czemu komukolwiek powinno się chcieć na nie odpowiadać... Litości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m-z Napisano 13 Czerwiec 2012 Share Napisano 13 Czerwiec 2012 Stawiam na smoothing groups. Jeśli jesteś w trybie Editable Poly, zaznacz wszystkie poligony, przejdź do zakładki "Polygon: Smoothing Groups", wpisz jakąś niską wartość np. 0 i naciśnij Autosmooth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się