Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

cześć,

 

robię merge modelu z przygotowanym wcześniej Unwrap UVW do osobnej sceny. po merge obiekt traci mapowanie albo skaluje UVkę, nie wiem. po dodaniu Unwrap UVW na szczyt stacka, mapowanie wygląda dobrze ale po konwersji do Editable Poly, znów znika. miałem kiedyś podobny problem i chodziło o sterowniki karty graficznej, teraz jednak utrata mapowania dotyczy również renderu, choć nie za każdym razem:/

może ktoś się z tym spotkał?

 

Rv5qz.jpg

 

cHfqQ.jpg

 

pozdrawiam

Edytowane przez polka dot
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jeszcze bym sprobowal zrobic boxa, zmienic go na edit poly i attach ten problematyczny obiekt do boxa, czasem magicznie dziala na takie dziwne rzeczy.

Inne co mi przychodzi do glowy to export do jakiegos obj czy cos i import (wczesniej mozna zapisac mapowanie w Unwrapie).

Napisano

hej, problem leży w sterownikach karty graficznej (Palit GeForce 8600GT), niestety aktualizacja niewiele wnosi. prawdopodobnie kiepskie wsparcie producenta dla windy XP x64 i tyle. da się z tym żyć, choć rewizja tekstur w OpenGL jest jak hardcore survival w Minecraft

Napisano

Gdyby problem leżał w sterownikach graficznych to powinien ograniczać się do viewportów. Przecież GPU nie nadpisuje ufałek. Może masz w materiale "Use real world scale"?

Napisano

nie nie, na renderze jest ok - wprowadziłem wcześniej w błąd przez gapiostwo, sorry. też myślałem wcześnie o real world scale ale to nie to, choć ze dwa razy pomogło:) problem raz jest a raz go nie ma. max i jego kaprysy, nawet się wysypać na dobre nie może :d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności