Jump to content

3ds max - model traci mapowanie


Recommended Posts

cześć,

 

robię merge modelu z przygotowanym wcześniej Unwrap UVW do osobnej sceny. po merge obiekt traci mapowanie albo skaluje UVkę, nie wiem. po dodaniu Unwrap UVW na szczyt stacka, mapowanie wygląda dobrze ale po konwersji do Editable Poly, znów znika. miałem kiedyś podobny problem i chodziło o sterowniki karty graficznej, teraz jednak utrata mapowania dotyczy również renderu, choć nie za każdym razem:/

może ktoś się z tym spotkał?

 

Rv5qz.jpg

 

cHfqQ.jpg

 

pozdrawiam

Edited by polka dot
Link to comment
Share on other sites

jeszcze bym sprobowal zrobic boxa, zmienic go na edit poly i attach ten problematyczny obiekt do boxa, czasem magicznie dziala na takie dziwne rzeczy.

Inne co mi przychodzi do glowy to export do jakiegos obj czy cos i import (wczesniej mozna zapisac mapowanie w Unwrapie).

Link to comment
Share on other sites

hej, problem leży w sterownikach karty graficznej (Palit GeForce 8600GT), niestety aktualizacja niewiele wnosi. prawdopodobnie kiepskie wsparcie producenta dla windy XP x64 i tyle. da się z tym żyć, choć rewizja tekstur w OpenGL jest jak hardcore survival w Minecraft

Link to comment
Share on other sites

nie nie, na renderze jest ok - wprowadziłem wcześniej w błąd przez gapiostwo, sorry. też myślałem wcześnie o real world scale ale to nie to, choć ze dwa razy pomogło:) problem raz jest a raz go nie ma. max i jego kaprysy, nawet się wysypać na dobre nie może :d

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy