Edrahil Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 Witam, mam taki model - https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/600/EB9/F29EBF7516FBE3B68E6F8B310BE4F.jpg kiedy chcę dać mu modifier, "Mesh Smooth" albo "Turbo Smooth" efekt jest do bani, a geometria modelu się zwyczajnie rozwala tzn kilka z edgy "wchodzi" w obiekt - https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/600/705/EA8EE9C3E4E3AFED7EF8FE806C97A.jpg Wszelka pomoc oczywiście mile widziana :)
Pawlito Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 Działanie TS/MS w twoim przypadku jest jak najbardziej prawidłowe, a jezeli chcesz zachować "ostre" krawędzie to nadaj im Crease albo je pochamferuj. 1
rly Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 Kolego robieni MS na trojkatach nie jest wskazane.Pozamieniaj to na czworoboki 1
Edrahil Napisano 20 Czerwiec 2012 Autor Napisano 20 Czerwiec 2012 Dzięki wielkie, zamiana na quady na dobrze wychodzi, mam jednak pytanko - jest możliwośc automatycznego pozbycia się dodatkowych edgy, aby został sam quad?
m-z Napisano 20 Czerwiec 2012 Napisano 20 Czerwiec 2012 Jeśli chodzi o samą przeróbkę trójkątów na czworokąty to w Graphite Modelling Tools -> Geometry All -> Quadrify All , tylko nie wiem czy w Twoim przypadku o to chodzi 1
Rekomendowane odpowiedzi