Edrahil Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Witam, mam taki model - https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/600/EB9/F29EBF7516FBE3B68E6F8B310BE4F.jpg kiedy chcę dać mu modifier, "Mesh Smooth" albo "Turbo Smooth" efekt jest do bani, a geometria modelu się zwyczajnie rozwala tzn kilka z edgy "wchodzi" w obiekt - https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/600/705/EA8EE9C3E4E3AFED7EF8FE806C97A.jpg Wszelka pomoc oczywiście mile widziana :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlito Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Działanie TS/MS w twoim przypadku jest jak najbardziej prawidłowe, a jezeli chcesz zachować "ostre" krawędzie to nadaj im Crease albo je pochamferuj. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rly Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Kolego robieni MS na trojkatach nie jest wskazane.Pozamieniaj to na czworoboki 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edrahil Posted June 20, 2012 Author Share Posted June 20, 2012 Dzięki wielkie, zamiana na quady na dobrze wychodzi, mam jednak pytanko - jest możliwośc automatycznego pozbycia się dodatkowych edgy, aby został sam quad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m-z Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Jeśli chodzi o samą przeróbkę trójkątów na czworokąty to w Graphite Modelling Tools -> Geometry All -> Quadrify All , tylko nie wiem czy w Twoim przypadku o to chodzi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edrahil Posted June 20, 2012 Author Share Posted June 20, 2012 Dzięki, pomogło! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts