Edrahil Napisano 19 Czerwiec 2012 Share Napisano 19 Czerwiec 2012 Witam, mam taki model - https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/600/EB9/F29EBF7516FBE3B68E6F8B310BE4F.jpg kiedy chcę dać mu modifier, "Mesh Smooth" albo "Turbo Smooth" efekt jest do bani, a geometria modelu się zwyczajnie rozwala tzn kilka z edgy "wchodzi" w obiekt - https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/600/705/EA8EE9C3E4E3AFED7EF8FE806C97A.jpg Wszelka pomoc oczywiście mile widziana :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlito Napisano 19 Czerwiec 2012 Share Napisano 19 Czerwiec 2012 Działanie TS/MS w twoim przypadku jest jak najbardziej prawidłowe, a jezeli chcesz zachować "ostre" krawędzie to nadaj im Crease albo je pochamferuj. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rly Napisano 19 Czerwiec 2012 Share Napisano 19 Czerwiec 2012 Kolego robieni MS na trojkatach nie jest wskazane.Pozamieniaj to na czworoboki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edrahil Napisano 20 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2012 Dzięki wielkie, zamiana na quady na dobrze wychodzi, mam jednak pytanko - jest możliwośc automatycznego pozbycia się dodatkowych edgy, aby został sam quad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m-z Napisano 20 Czerwiec 2012 Share Napisano 20 Czerwiec 2012 Jeśli chodzi o samą przeróbkę trójkątów na czworokąty to w Graphite Modelling Tools -> Geometry All -> Quadrify All , tylko nie wiem czy w Twoim przypadku o to chodzi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edrahil Napisano 20 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2012 Dzięki, pomogło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi