Skocz do zawartości

3ds max 2012, problem z Turbo i Mesh Smooth


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Działanie TS/MS w twoim przypadku jest jak najbardziej prawidłowe, a jezeli chcesz zachować "ostre" krawędzie to nadaj im Crease albo je pochamferuj.

  • Confused 1
Napisano

Dzięki wielkie, zamiana na quady na dobrze wychodzi, mam jednak pytanko - jest możliwośc automatycznego pozbycia się dodatkowych edgy, aby został sam quad?

Napisano

Jeśli chodzi o samą przeróbkę trójkątów na czworokąty to w Graphite Modelling Tools -> Geometry All -> Quadrify All , tylko nie wiem czy w Twoim przypadku o to chodzi

  • Confused 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności