golasek1992 Napisano 25 Czerwiec 2012 Napisano 25 Czerwiec 2012 Witam, Staram się zrobić jakąś głowę z mackami ale już na samym początku mam problem. Zrobiłem jedną Zsphere włączyłem symetrię ustawiłem ilość na 8, stworzyłem 8 Zsphere's i niektóre mają poskręcaną geometrię. Proszę o pomoc. [ATTACH=CONFIG]86620[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86621[/ATTACH]
Patris Napisano 26 Czerwiec 2012 Napisano 26 Czerwiec 2012 Czy podczas wyciągania macek użyłeś tylko move, czy kombinowałeś coś z rotate?
Monio Napisano 26 Czerwiec 2012 Napisano 26 Czerwiec 2012 Zbrush nie wyłapał dokładnie tego polygona z którego ma odchodzić macka, włącz zwykła symetrie i przesuń delikatnie tą przekręconą sferkę bliżej tej sferki która jest najniżej na obrazku który pokazałeś. Powinno być okej ale jesli tak się nie stanie to wyłącz symetrie w ogóle i za pomocą rotate obróć odpowiednią tą kulkę.
lee666 Napisano 27 Czerwiec 2012 Napisano 27 Czerwiec 2012 mozesz sprobowac tez puscic od kazdej z 8 kulek jeszcze jedno przedłuzenie i zwiekszyc sd w adaptivskin
golasek1992 Napisano 30 Czerwiec 2012 Autor Napisano 30 Czerwiec 2012 jakoś się z tym uporałem choć dużo problemów. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się