golasek1992 Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Witam, Staram się zrobić jakąś głowę z mackami ale już na samym początku mam problem. Zrobiłem jedną Zsphere włączyłem symetrię ustawiłem ilość na 8, stworzyłem 8 Zsphere's i niektóre mają poskręcaną geometrię. Proszę o pomoc. [ATTACH=CONFIG]86620[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86621[/ATTACH] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patris Posted June 26, 2012 Share Posted June 26, 2012 Czy podczas wyciągania macek użyłeś tylko move, czy kombinowałeś coś z rotate? Link to comment Share on other sites More sharing options...
golasek1992 Posted June 26, 2012 Author Share Posted June 26, 2012 Użyłem tylko move. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted June 26, 2012 Share Posted June 26, 2012 Zbrush nie wyłapał dokładnie tego polygona z którego ma odchodzić macka, włącz zwykła symetrie i przesuń delikatnie tą przekręconą sferkę bliżej tej sferki która jest najniżej na obrazku który pokazałeś. Powinno być okej ale jesli tak się nie stanie to wyłącz symetrie w ogóle i za pomocą rotate obróć odpowiednią tą kulkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lee666 Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 mozesz sprobowac tez puscic od kazdej z 8 kulek jeszcze jedno przedłuzenie i zwiekszyc sd w adaptivskin Link to comment Share on other sites More sharing options...
golasek1992 Posted June 30, 2012 Author Share Posted June 30, 2012 jakoś się z tym uporałem choć dużo problemów. Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now