Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy mógłby mi ktoś pomóc, bo zaraz wyjdę z siebie. Zrobiłem najprostszy obiekt, użyłem proboolean + chamfer + autosmoothing i mam takie krzaczki widoczne nawet na renderze.

Tu może nie jest aż taki duży problem bo można je usunąć ale co zrobić na krzywiznach które muszą być wygładzone np rogi tego obiektu tam też chce dać podobny otwór

 

help.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 991
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na moje oko, masz tam wielokąt, który nigdzie nie jest połączony z większą częścią obudowy. Myślę, że wystarczy kilka cięć zrobić i dodać kilka edge loop'ów i problem powinien się rozwiąząć.

Napisano

jakoś tak z grubsza, zrobić znów autosmooth i sprawdzić czy ok.

Jeśli chcesz na SG dalej robić, to powinno wystarczyć.

 

Pzdr

Napisano

Możesz pokombinawać jak pisze illusion i co pociąć. Ja zazwyczaj na takiej płaszczyźnie robię clear all w smoothing grupach. i też jest ok

Napisano
  • Autor

Dzięki, już wiem co i jak. Smoothing nie wyrabia jak jest dużo vertexów wolnych. Prawie wszystko trzeba ze sobą łączyć szczególnie na krzywiznach.

Napisano

no i często pomaga podzielenie siatki, która będzie wycinana booleanem. Im gęściej, tym później mniej błędów

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności