Logos Napisano 30 Czerwiec 2012 Share Napisano 30 Czerwiec 2012 Czy mógłby mi ktoś pomóc, bo zaraz wyjdę z siebie. Zrobiłem najprostszy obiekt, użyłem proboolean + chamfer + autosmoothing i mam takie krzaczki widoczne nawet na renderze. Tu może nie jest aż taki duży problem bo można je usunąć ale co zrobić na krzywiznach które muszą być wygładzone np rogi tego obiektu tam też chce dać podobny otwór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illusion Napisano 2 Lipiec 2012 Share Napisano 2 Lipiec 2012 Na moje oko, masz tam wielokąt, który nigdzie nie jest połączony z większą częścią obudowy. Myślę, że wystarczy kilka cięć zrobić i dodać kilka edge loop'ów i problem powinien się rozwiąząć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illusion Napisano 2 Lipiec 2012 Share Napisano 2 Lipiec 2012 jakoś tak z grubsza, zrobić znów autosmooth i sprawdzić czy ok. Jeśli chcesz na SG dalej robić, to powinno wystarczyć. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 2 Lipiec 2012 Share Napisano 2 Lipiec 2012 Możesz pokombinawać jak pisze illusion i co pociąć. Ja zazwyczaj na takiej płaszczyźnie robię clear all w smoothing grupach. i też jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logos Napisano 2 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2012 Dzięki, już wiem co i jak. Smoothing nie wyrabia jak jest dużo vertexów wolnych. Prawie wszystko trzeba ze sobą łączyć szczególnie na krzywiznach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dimaxion Napisano 3 Lipiec 2012 Share Napisano 3 Lipiec 2012 no i często pomaga podzielenie siatki, która będzie wycinana booleanem. Im gęściej, tym później mniej błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi