Napisano 30 Czerwiec 201212 l Czy mógłby mi ktoś pomóc, bo zaraz wyjdę z siebie. Zrobiłem najprostszy obiekt, użyłem proboolean + chamfer + autosmoothing i mam takie krzaczki widoczne nawet na renderze. Tu może nie jest aż taki duży problem bo można je usunąć ale co zrobić na krzywiznach które muszą być wygładzone np rogi tego obiektu tam też chce dać podobny otwór
Napisano 2 Lipiec 201212 l Na moje oko, masz tam wielokąt, który nigdzie nie jest połączony z większą częścią obudowy. Myślę, że wystarczy kilka cięć zrobić i dodać kilka edge loop'ów i problem powinien się rozwiąząć.
Napisano 2 Lipiec 201212 l jakoś tak z grubsza, zrobić znów autosmooth i sprawdzić czy ok. Jeśli chcesz na SG dalej robić, to powinno wystarczyć. Pzdr
Napisano 2 Lipiec 201212 l Możesz pokombinawać jak pisze illusion i co pociąć. Ja zazwyczaj na takiej płaszczyźnie robię clear all w smoothing grupach. i też jest ok
Napisano 2 Lipiec 201212 l Autor Dzięki, już wiem co i jak. Smoothing nie wyrabia jak jest dużo vertexów wolnych. Prawie wszystko trzeba ze sobą łączyć szczególnie na krzywiznach.
Napisano 3 Lipiec 201212 l no i często pomaga podzielenie siatki, która będzie wycinana booleanem. Im gęściej, tym później mniej błędów