Logos Posted June 30, 2012 Share Posted June 30, 2012 Czy mógłby mi ktoś pomóc, bo zaraz wyjdę z siebie. Zrobiłem najprostszy obiekt, użyłem proboolean + chamfer + autosmoothing i mam takie krzaczki widoczne nawet na renderze. Tu może nie jest aż taki duży problem bo można je usunąć ale co zrobić na krzywiznach które muszą być wygładzone np rogi tego obiektu tam też chce dać podobny otwór Link to comment Share on other sites More sharing options...
illusion Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Na moje oko, masz tam wielokąt, który nigdzie nie jest połączony z większą częścią obudowy. Myślę, że wystarczy kilka cięć zrobić i dodać kilka edge loop'ów i problem powinien się rozwiąząć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
illusion Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 jakoś tak z grubsza, zrobić znów autosmooth i sprawdzić czy ok. Jeśli chcesz na SG dalej robić, to powinno wystarczyć. Pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smoku Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Możesz pokombinawać jak pisze illusion i co pociąć. Ja zazwyczaj na takiej płaszczyźnie robię clear all w smoothing grupach. i też jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logos Posted July 2, 2012 Author Share Posted July 2, 2012 Dzięki, już wiem co i jak. Smoothing nie wyrabia jak jest dużo vertexów wolnych. Prawie wszystko trzeba ze sobą łączyć szczególnie na krzywiznach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimaxion Posted July 3, 2012 Share Posted July 3, 2012 no i często pomaga podzielenie siatki, która będzie wycinana booleanem. Im gęściej, tym później mniej błędów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts