Napisano 17 Lipiec 201212 l znalazlem nowy choc juz trochę leciwy benchmark vraya. oto link do pliku: http://www.sendspace.pl/file/6badd6f3a26aba9b76d3858 Jego zaletą jest fakt ze w poównaniu do chociażby benchmarka bobby_digital wykorzystuje większe spectrum możliwosci vraya. Oto moje wyniki: 3ds max 2013/windows7 64/2x Xeonx5650 oc 4.4 Ghz/ evga sr2 czas :2min 39,s s zachęcam do przetestowania swoich komputerów.
Napisano 17 Lipiec 201212 l hmmm, coś dziwnego ponieważ u mnie na i72600k podkręconym do 4,6Ghz wyszło 2,29 min
Napisano 17 Lipiec 201212 l sprawdziłem jeszcze raz, ten sam i72600k 4,4Ghz spięty distributed renderingiem z i7 860 4Ghz 1min 44sek więc na miejscu matszklar-a coś bym sprawdzić z jego zestawem
Napisano 17 Lipiec 201212 l Hmm, ja na swoim 2600k mam piękny czas 5,24. Kręcony w tym momencie do 4,5. Vray 2.10.01, Max 2012. Skąd takie rozbieżności wielkie?
Napisano 17 Lipiec 201212 l Autor XizOr... to dziwne a nawet bardzo dziwne..... mam pod reka drugi zestaw oparty na Win7 x64 / Vray 2.20.03 / Max 2012 x64 /i7 3930K 4.66 GHz / 32GB RAM DDR3 @2400 czas: 3 Min 38 Sec .... moze opisz jaka konfiguracja tzn która wersja vraya i 3ds maxa bo to dosyc wazne. moze jakis zrzut ekranu.... jak bede mial chwile to sprawdze na najnowszym 2xXeon e5 2689 i EVGA SR-X
Napisano 17 Lipiec 201212 l nie mam pojęcia, ktoś inny musiałby sprawdzić, 3ds-max 2011 vray 2.30.01, jedyne co zrobiłem to włączyłem ten pli, wyskakują monity: Gamma to be DISABLED? klikam YES This version of V-ray includes updated models for... blablabla , klikam Yes File Load: Units Mismatch,-> adopt the File's unit scale i nic więcej, później render, efekt: https://dl.dropbox.com/u/15119845/bb.jpg może powodem jest to że wszystko stoi na dysku SSD, ale nie wydaje mi się ponieważ tu nie ma żadnych tekstur które by mógł zczytywać z HDD. specyfikacja dokładniej: i7 2600k 4,4Ghz OC 16 GB ram Windows 7 prof x64 3ds Max 2011 x64 Vray 2.30.01 aby było śmieszniej milion programów w tle
Napisano 17 Lipiec 201212 l Ale gamma to Ci się posypała :P ej zaintrygowałeś mnie w tym momencie, dobra opcja. Drugi raz odpaliłem, zgrałem sobie pliczek na SSD - ale czas dokładnie taki sam. Czas: 5m 33,2s Moja specyfikacja: i7 2600k 4,5 GHz 16 GB Ram Windows 7 Home Premium x64 3ds Max 2012 x64 Vray 2.10.01
Napisano 17 Lipiec 201212 l Autor no i teraz konfiguracja z 2x Xeon 5650 ale 3dsmax 2012 + vray 2.20.03 i czas 2 min.25s teraz widac jak czas zalezy od wersjii vraya... w miare rozbudowy silnika czas zamiast malec rosnie :) Xizor... czy przypadkiem nie robiles testu na vrayu 1.5 ?? :)
Napisano 17 Lipiec 201212 l Nieeee, pierwsze okienko w pasku na dole pokazuje wersję V-raya. Kurczę jeszcze kilka dni temu miałbym możliwość sprawdzenia jak to wygląda na 1.5, teraz niestety już nie :)
Napisano 17 Lipiec 201212 l Autor tak czy inaczej wyglada ze 2600 ( pojedyncze 4 rdzenie na 4.6) bije x5650 ( 6rdzeniowy i to razy dwa krecony na 4.4 ...). niesamowita sprawa wieczorem sprawdze na dwa razy e52689 ( czyli 32 HT i standartowy zegar 3.6 Ghz) zainstaluje jeszcze maxa 2011... zobaczymy co sie stanie :D
Napisano 17 Lipiec 201212 l nie nie nie, nie wydaje mi się aby bił, szukałbym raczej problemu w tym benchmarku i różnicy w wersjach software'u
Napisano 17 Lipiec 201212 l Xiz0r, a może masz jakieś presety automatycznie wczytywane w Vrayu i na nich to wszystko jedzie? Możesz ogarnąć render z "poprawną" gammą (taką jak my mamy) to będzie można porównać co i jak. Ile Ci się liczą poszczególne etapy? Light cache ile leci?
Napisano 17 Lipiec 201212 l Ok, winą czasów była zła gamma, na poprawionej czasy są już dużo dłuższe, konkretne czasy podam jak będę miał chwilę. przepraszam za zamieszanie, my bad
Napisano 17 Lipiec 201212 l Autor test na konfiguracji: EVGA SR-X/2x xeon e5 2689/3dsmax 2012/ vray 2.30.01 czas:2min 03s
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto