Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym napisał sobie skrypt robiący losowy displace powiedźmy od -0.2 do 0.2, zastanawiam się czy nei da sie zrobić displace na proceduralnej teksturze.

Napisano

Fajny sposób na tiles'o-podobne tekstury to wrzucenie w maxie ( albo innym sofcie ) do diffuse mapy tiles - dostosowanie jej do swoich potrzeb ( ilość podziałów, przesunięcie itd. ) a następnie wyrenderowanie do tekstury ( odznaczasz w material editorze show end result na Twoim tilesie, prawoklik w mapke i opcja render map ) - będziesz miał gotowy szablon/podział do szopa a jak dobrze pokombinujesz z tilesem to wyrenderujesz sobie też gotowe maski do ps dzięki którym zróżnicujesz łupek .

Napisano

Narazie doszedłem do czegoś takiego:

http://img405.imageshack.us/img405/4935/scianaj.jpg

 

Zrobione za pomocą floorgeneratora, potem na to tekstura Multi/Sub-object z siedmiowa różnymi łupkami i displacement. Nie wiem tylko dlaczego przy użyciu vraysun tekstury robią się takie jasne, a sama tekstura jako .jpg

 

Tak wygląda pierwszy z siedmiu materiałów:

http://img201.imageshack.us/img201/1397/screencg.jpg

 

Macie może jeszcze jakieś rady jak to dopieścić?

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności