Napisano 18 Lipiec 201212 l Witam. Mam problem ze stworzeniem tekstury łupka. Mniej więcej coś takiego: http://www.pl.all.biz/img/pl/catalog/27590.jpeg Nie bardzo wiem, jakim sposobem to zrobić, próbowałem zrobić displacement i skryptem Stone Placement Tools, ale nie bardzo mi to wychodzi. Macie może jakiś pomysł jak się za to zabrać? Pozdro
Napisano 18 Lipiec 201212 l Ja bym napisał sobie skrypt robiący losowy displace powiedźmy od -0.2 do 0.2, zastanawiam się czy nei da sie zrobić displace na proceduralnej teksturze.
Napisano 20 Lipiec 201212 l Możesz użyć tego plugina: http://www.cg-source.com/floorgenerator.php Dzięki temu będziesz miał ułożoną "mozaikę" z różnej wielkości płytek. Do tego kilka wersji materiału z displace i gotowe.
Napisano 20 Lipiec 201212 l Fajny sposób na tiles'o-podobne tekstury to wrzucenie w maxie ( albo innym sofcie ) do diffuse mapy tiles - dostosowanie jej do swoich potrzeb ( ilość podziałów, przesunięcie itd. ) a następnie wyrenderowanie do tekstury ( odznaczasz w material editorze show end result na Twoim tilesie, prawoklik w mapke i opcja render map ) - będziesz miał gotowy szablon/podział do szopa a jak dobrze pokombinujesz z tilesem to wyrenderujesz sobie też gotowe maski do ps dzięki którym zróżnicujesz łupek .
Napisano 20 Lipiec 201212 l Autor Narazie doszedłem do czegoś takiego: http://img405.imageshack.us/img405/4935/scianaj.jpg Zrobione za pomocą floorgeneratora, potem na to tekstura Multi/Sub-object z siedmiowa różnymi łupkami i displacement. Nie wiem tylko dlaczego przy użyciu vraysun tekstury robią się takie jasne, a sama tekstura jako .jpg Tak wygląda pierwszy z siedmiu materiałów: http://img201.imageshack.us/img201/1397/screencg.jpg Macie może jeszcze jakieś rady jak to dopieścić? Pozdro
Napisano 21 Lipiec 201212 l Tyle zabawy z łupkiem? Załaduj odpowiednia mapę w vraydisplament i bedzie dobrze. Dlaczego jasne? moze dlatego że świecisz słońcem na nie ;) pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto