Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Mam problem ze stworzeniem tekstury łupka. Mniej więcej coś takiego:

 

http://www.pl.all.biz/img/pl/catalog/27590.jpeg

 

Nie bardzo wiem, jakim sposobem to zrobić, próbowałem zrobić displacement i skryptem Stone Placement Tools, ale nie bardzo mi to wychodzi. Macie może jakiś pomysł jak się za to zabrać?

 

Pozdro

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym napisał sobie skrypt robiący losowy displace powiedźmy od -0.2 do 0.2, zastanawiam się czy nei da sie zrobić displace na proceduralnej teksturze.

Napisano

Fajny sposób na tiles'o-podobne tekstury to wrzucenie w maxie ( albo innym sofcie ) do diffuse mapy tiles - dostosowanie jej do swoich potrzeb ( ilość podziałów, przesunięcie itd. ) a następnie wyrenderowanie do tekstury ( odznaczasz w material editorze show end result na Twoim tilesie, prawoklik w mapke i opcja render map ) - będziesz miał gotowy szablon/podział do szopa a jak dobrze pokombinujesz z tilesem to wyrenderujesz sobie też gotowe maski do ps dzięki którym zróżnicujesz łupek .

Napisano
  • Autor

Narazie doszedłem do czegoś takiego:

http://img405.imageshack.us/img405/4935/scianaj.jpg

 

Zrobione za pomocą floorgeneratora, potem na to tekstura Multi/Sub-object z siedmiowa różnymi łupkami i displacement. Nie wiem tylko dlaczego przy użyciu vraysun tekstury robią się takie jasne, a sama tekstura jako .jpg

 

Tak wygląda pierwszy z siedmiu materiałów:

http://img201.imageshack.us/img201/1397/screencg.jpg

 

Macie może jeszcze jakieś rady jak to dopieścić?

 

Pozdro

Napisano

Tyle zabawy z łupkiem? Załaduj odpowiednia mapę w vraydisplament i bedzie dobrze. Dlaczego jasne? moze dlatego że świecisz słońcem na nie ;) pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności