Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przygotowuję się do stworzenia modelu samochodu. Obejrzałem ten tutorial

Pociąłem wszystko według wskazówek i przystąpiłem do nakładania rzutów na plane'y. I tu zaczęły się problemy.

Ku mojemu zdziwieniu 3ds max wyświetlił komunikat o błędzie.

"Memory error." http://i48.tinypic.com/2v9um8g.jpg

Domyślam się, że problem wynika z niewystarczającej ilości pamięci.

 

Mam w związku z powyższym pytanie. Mogę użyć mniejszych rzutów niż te w skali 1:1?

Np. wymodelować auto na podstawie nieprzeskalowanych blueprintów po czym przeskalować auto w 3ds max już jako model?

 

 

W tutku gość powiększa rzuty do rzeczywistych rozmiarów auta. Wychodzą z tego strasznie duże grafiki w moim przypadku jeden z rzutów przykładowo ma 13122 x 4686 px.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak najbardziej, nie ma sensu aż tak wielkich plików używać. Trzymaj się tylko i wyłącznie proporcji. Nie wiem jakiej jakości masz blueprinty, ale wstawianie takich wielkich nie jest potrzebne. Przeskaluj je w Photoshopie do takiego rozmiaru żeby wszystko było nadal widoczne i do roboty! Myślę że nawet jak dasz dłuższy bok ok. 2000 px będzie spoko.

  • Confused 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności