Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W internecie pojawia się coraz więcej materiałów związanych z nadchodzącym SIGGRAPHEM 2012. Zachęcam do obejrzenia testowych filmów związanych z symulacją wody z silnikiem NVidia PhysX. Do pobrania są również streszczenia prezentacji, które szerzej zaprezentowane mają zostać podczas konferencji.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=2493

 

 

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam sie na symulacjach - poza tym ze genialnie wygladaja niewiele moge powiedziec. Ale jakbym chcial taki material wodny w zbrushu... ech..

Napisano

Śliczności!

Mimo że rozdzielczość "pudła" mała i miasta tym nie zalejesz,to że jest to realtime to niesamowite. Kilka lat temu kiedy panowie Zhu i Bridson zaprezentowali swoją metodę PIC/FILP liczyło się to wieki,a teraz dwa silne GTXy i masz realtime.

Cóż,technologia panie.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności