adek Napisano 24 Lipiec 2012 Napisano 24 Lipiec 2012 W internecie pojawia się coraz więcej materiałów związanych z nadchodzącym SIGGRAPHEM 2012. Zachęcam do obejrzenia testowych filmów związanych z symulacją wody z silnikiem NVidia PhysX. Do pobrania są również streszczenia prezentacji, które szerzej zaprezentowane mają zostać podczas konferencji. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2493
Nezumi Napisano 24 Lipiec 2012 Napisano 24 Lipiec 2012 Nie znam sie na symulacjach - poza tym ze genialnie wygladaja niewiele moge powiedziec. Ale jakbym chcial taki material wodny w zbrushu... ech..
Adam_Guzowski Napisano 24 Lipiec 2012 Napisano 24 Lipiec 2012 Śliczności! Mimo że rozdzielczość "pudła" mała i miasta tym nie zalejesz,to że jest to realtime to niesamowite. Kilka lat temu kiedy panowie Zhu i Bridson zaprezentowali swoją metodę PIC/FILP liczyło się to wieki,a teraz dwa silne GTXy i masz realtime. Cóż,technologia panie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się