Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W internecie pojawia się coraz więcej materiałów związanych z nadchodzącym SIGGRAPHEM 2012. Zachęcam do obejrzenia testowych filmów związanych z symulacją wody z silnikiem NVidia PhysX. Do pobrania są również streszczenia prezentacji, które szerzej zaprezentowane mają zostać podczas konferencji.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=2493

 

 

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam sie na symulacjach - poza tym ze genialnie wygladaja niewiele moge powiedziec. Ale jakbym chcial taki material wodny w zbrushu... ech..

Napisano

Śliczności!

Mimo że rozdzielczość "pudła" mała i miasta tym nie zalejesz,to że jest to realtime to niesamowite. Kilka lat temu kiedy panowie Zhu i Bridson zaprezentowali swoją metodę PIC/FILP liczyło się to wieki,a teraz dwa silne GTXy i masz realtime.

Cóż,technologia panie.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności