Napisano 24 Lipiec 201212 l W internecie pojawia się coraz więcej materiałów związanych z nadchodzącym SIGGRAPHEM 2012. Zachęcam do obejrzenia testowych filmów związanych z symulacją wody z silnikiem NVidia PhysX. Do pobrania są również streszczenia prezentacji, które szerzej zaprezentowane mają zostać podczas konferencji. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2493
Napisano 24 Lipiec 201212 l Nie znam sie na symulacjach - poza tym ze genialnie wygladaja niewiele moge powiedziec. Ale jakbym chcial taki material wodny w zbrushu... ech..
Napisano 24 Lipiec 201212 l Śliczności! Mimo że rozdzielczość "pudła" mała i miasta tym nie zalejesz,to że jest to realtime to niesamowite. Kilka lat temu kiedy panowie Zhu i Bridson zaprezentowali swoją metodę PIC/FILP liczyło się to wieki,a teraz dwa silne GTXy i masz realtime. Cóż,technologia panie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto