Adramel Napisano 26 Lipiec 2012 Napisano 26 Lipiec 2012 Witam Czy w maxie jest jakiś materiał, który by w zależności od obiektu potrafił w wyższe jego partie dać jeden kolor, a inny kolor w niższe? Np mam plane z noisem i szczyty gór dostają jeden kolor, a doliny inny.
legomir Napisano 26 Lipiec 2012 Napisano 26 Lipiec 2012 Hmm... Tekstura na gradiencie ;) Jeśli to ma być pokazane na kilku obiektów wystarczy aby i globalna scala UV zawierała się w tej samej wartości.
t0m3k Napisano 26 Lipiec 2012 Napisano 26 Lipiec 2012 ja bym to zrobil materialem Blend. dwa UVW z roznymi kanalami i gradient.
legomir Napisano 26 Lipiec 2012 Napisano 26 Lipiec 2012 Ale to nie potrzebne kombinowanie wydaje mi się... Blend można zrobić parametrem noise na gradiencie(o ile w maxie jest) potem leciutko zblurować. A wartości gradientu zawierają sie w liczbie od 0 do 1. Czyli idealnie to o co chodzi.
asblaze Napisano 26 Lipiec 2012 Napisano 26 Lipiec 2012 a max nie ma czasem materiału typu Top/Bottom?
Adramel Napisano 26 Lipiec 2012 Autor Napisano 26 Lipiec 2012 Top/Bottom jest, ale w przypadku plane z noisem sie nie sprawdza. Gradient działa, ale średnio, bo nie wychwytuje lokalnych szczytów fali, a tylko te najwyższe globalne.
VoNd Napisano 26 Lipiec 2012 Napisano 26 Lipiec 2012 Top/Bottom jest, ale w przypadku plane z noisem sie nie sprawdza. Gradient działa, ale średnio, bo nie wychwytuje lokalnych szczytów fali, a tylko te najwyższe globalne. Niezaleznie czy animowane, czy statyczne - bercon maps daje swietne efekty w takim przypadku.
Bacry Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 jest materiał specjalny do mentala, który ma parametry zależne od wysokości nazywa się landscape i daje mnóstwo możliwości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się