Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Czy w maxie jest jakiś materiał, który by w zależności od obiektu potrafił w wyższe jego partie dać jeden kolor, a inny kolor w niższe? Np mam plane z noisem i szczyty gór dostają jeden kolor, a doliny inny.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm... Tekstura na gradiencie ;) Jeśli to ma być pokazane na kilku obiektów wystarczy aby i globalna scala UV zawierała się w tej samej wartości.

Napisano

Ale to nie potrzebne kombinowanie wydaje mi się... Blend można zrobić parametrem noise na gradiencie(o ile w maxie jest) potem leciutko zblurować. A wartości gradientu zawierają sie w liczbie od 0 do 1. Czyli idealnie to o co chodzi.

Napisano

Top/Bottom jest, ale w przypadku plane z noisem sie nie sprawdza.

Gradient działa, ale średnio, bo nie wychwytuje lokalnych szczytów fali, a tylko te najwyższe globalne.

Napisano
Top/Bottom jest, ale w przypadku plane z noisem sie nie sprawdza.

Gradient działa, ale średnio, bo nie wychwytuje lokalnych szczytów fali, a tylko te najwyższe globalne.

 

Niezaleznie czy animowane, czy statyczne - bercon maps daje swietne efekty w takim przypadku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności