Napisano 26 Lipiec 201212 l Witam Czy w maxie jest jakiś materiał, który by w zależności od obiektu potrafił w wyższe jego partie dać jeden kolor, a inny kolor w niższe? Np mam plane z noisem i szczyty gór dostają jeden kolor, a doliny inny.
Napisano 26 Lipiec 201212 l Hmm... Tekstura na gradiencie ;) Jeśli to ma być pokazane na kilku obiektów wystarczy aby i globalna scala UV zawierała się w tej samej wartości.
Napisano 26 Lipiec 201212 l ja bym to zrobil materialem Blend. dwa UVW z roznymi kanalami i gradient.
Napisano 26 Lipiec 201212 l Ale to nie potrzebne kombinowanie wydaje mi się... Blend można zrobić parametrem noise na gradiencie(o ile w maxie jest) potem leciutko zblurować. A wartości gradientu zawierają sie w liczbie od 0 do 1. Czyli idealnie to o co chodzi.
Napisano 26 Lipiec 201212 l Autor Top/Bottom jest, ale w przypadku plane z noisem sie nie sprawdza. Gradient działa, ale średnio, bo nie wychwytuje lokalnych szczytów fali, a tylko te najwyższe globalne.
Napisano 26 Lipiec 201212 l Top/Bottom jest, ale w przypadku plane z noisem sie nie sprawdza. Gradient działa, ale średnio, bo nie wychwytuje lokalnych szczytów fali, a tylko te najwyższe globalne. Niezaleznie czy animowane, czy statyczne - bercon maps daje swietne efekty w takim przypadku.
Napisano 20 Sierpień 201212 l jest materiał specjalny do mentala, który ma parametry zależne od wysokości nazywa się landscape i daje mnóstwo możliwości.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto