Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Czy w maxie jest jakiś materiał, który by w zależności od obiektu potrafił w wyższe jego partie dać jeden kolor, a inny kolor w niższe? Np mam plane z noisem i szczyty gór dostają jeden kolor, a doliny inny.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 936
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm... Tekstura na gradiencie ;) Jeśli to ma być pokazane na kilku obiektów wystarczy aby i globalna scala UV zawierała się w tej samej wartości.

Napisano

ja bym to zrobil materialem Blend. dwa UVW z roznymi kanalami i gradient.

Napisano

Ale to nie potrzebne kombinowanie wydaje mi się... Blend można zrobić parametrem noise na gradiencie(o ile w maxie jest) potem leciutko zblurować. A wartości gradientu zawierają sie w liczbie od 0 do 1. Czyli idealnie to o co chodzi.

Napisano
  • Autor

Top/Bottom jest, ale w przypadku plane z noisem sie nie sprawdza.

Gradient działa, ale średnio, bo nie wychwytuje lokalnych szczytów fali, a tylko te najwyższe globalne.

Napisano
Top/Bottom jest, ale w przypadku plane z noisem sie nie sprawdza.

Gradient działa, ale średnio, bo nie wychwytuje lokalnych szczytów fali, a tylko te najwyższe globalne.

 

Niezaleznie czy animowane, czy statyczne - bercon maps daje swietne efekty w takim przypadku.

Napisano

jest materiał specjalny do mentala, który ma parametry zależne od wysokości nazywa się landscape i daje mnóstwo możliwości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności