Skocz do zawartości

Fala low poly


Por@szek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam maly problem nad ktorym glowie sie juz 3h ( jak na mnie to duzo :P) i nie dokonca wiem jak go ugryzc.

Chodzi o to ze potrzebowalbym zrobic fale ( bardziej takie co sie obrzeg rozbijaja niz stricte na wodzie). Widok 50-70 stopni, rts'like platforma ios, silnik unity.

Generalnie myslalem aby podpiac poligony odpowiadajace za fale pod kosc/i zrigowac itd. Ale raz nie do konca mi wychodzi ( miszczem animacji to ja nie jezdem) a dwa nie do konca jestem pewny czy to tedy droga.

 

Jak macie jakies pomysly jak fanta ugryzc bede dzwieczny.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Może zrobić rig, że woda przy brzegu wychodzi z piasku, stworzyć iluzję że woda "przybiera". Wtedy podmaluj wodę, pianę + shader jakiś wodny i powinno zadziałać. Gorzej jak chcesz zrobić fale z załamującymi się kłębami jak w Kalifornii :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności