Por@szek Napisano 28 Lipiec 2012 Share Napisano 28 Lipiec 2012 Witam. Mam maly problem nad ktorym glowie sie juz 3h ( jak na mnie to duzo :P) i nie dokonca wiem jak go ugryzc. Chodzi o to ze potrzebowalbym zrobic fale ( bardziej takie co sie obrzeg rozbijaja niz stricte na wodzie). Widok 50-70 stopni, rts'like platforma ios, silnik unity. Generalnie myslalem aby podpiac poligony odpowiadajace za fale pod kosc/i zrigowac itd. Ale raz nie do konca mi wychodzi ( miszczem animacji to ja nie jezdem) a dwa nie do konca jestem pewny czy to tedy droga. Jak macie jakies pomysly jak fanta ugryzc bede dzwieczny. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 28 Lipiec 2012 Share Napisano 28 Lipiec 2012 Może zrobić rig, że woda przy brzegu wychodzi z piasku, stworzyć iluzję że woda "przybiera". Wtedy podmaluj wodę, pianę + shader jakiś wodny i powinno zadziałać. Gorzej jak chcesz zrobić fale z załamującymi się kłębami jak w Kalifornii :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 30 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2012 Czyli jednak w dobra strone kminie :) Dzieki Creator ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się