Napisano 28 Lipiec 201212 l Witam. Mam maly problem nad ktorym glowie sie juz 3h ( jak na mnie to duzo :P) i nie dokonca wiem jak go ugryzc. Chodzi o to ze potrzebowalbym zrobic fale ( bardziej takie co sie obrzeg rozbijaja niz stricte na wodzie). Widok 50-70 stopni, rts'like platforma ios, silnik unity. Generalnie myslalem aby podpiac poligony odpowiadajace za fale pod kosc/i zrigowac itd. Ale raz nie do konca mi wychodzi ( miszczem animacji to ja nie jezdem) a dwa nie do konca jestem pewny czy to tedy droga. Jak macie jakies pomysly jak fanta ugryzc bede dzwieczny. Pozdrawiam.
Napisano 28 Lipiec 201212 l Może zrobić rig, że woda przy brzegu wychodzi z piasku, stworzyć iluzję że woda "przybiera". Wtedy podmaluj wodę, pianę + shader jakiś wodny i powinno zadziałać. Gorzej jak chcesz zrobić fale z załamującymi się kłębami jak w Kalifornii :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto