Gość Muka Napisano 30 Lipiec 2012 Napisano 30 Lipiec 2012 (edytowane) Witam rozpocząłem niedawno pracę nad Kościołem z parafii św.Brunona w Bartoszycach. Obiekt prawdopodobnie zostanie umieszczony w Google Earth, ale mimo tego zamierzam poćwiczyć architekturę i skupić się na detalach. Oto pierwsze testy. Edytowane 3 Grudzień 2012 przez Muka
pionix Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 Czy robisz na podstawie samych zdjęć czy masz jakieś plany? Dysponujesz dobrymi zdjęciami które możesz pokazać? Baza wygląda dobrze. Najtrudniejsze będzie dobre oteksturowanie. Nie skaszań tego czystymi i jednorodnymi teksturami bez zacieków i brudów ;)
Gość Muka Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 Projekt robię na podstawie samych zdjęć.Posiadam kilka zdjęć w dość słabej jakości, ale wybiorę się niedługo żeby porobić więcej fotografii.
Gość Muka Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 Ok po tygodniu przerwy wstawiam drobne poprawki, wziąłem się za wieże :P
pionix Napisano 15 Sierpień 2012 Napisano 15 Sierpień 2012 Jedziesz dalej... za długie przerwy w apdejtach ;)
Krystian Napisano 1 Wrzesień 2012 Napisano 1 Wrzesień 2012 No fajnie... zaczęłas, Google czekają... nuda.... czekamy
Gość Muka Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 Miałem kilkutygodniową przerwę, ale wracam do modelu. Już praktycznie cały model skończony zostały drobne detale i przechodzę do teksturowania. Oto efekty ostatnich poprawek :)
Gość Muka Napisano 23 Wrzesień 2012 Napisano 23 Wrzesień 2012 Pierwsze testy teksturowania. Nie ukrywam że za dobry w tym nie jestem :P Mam też problem z wyeksportowaniem pliku .3ds do programu sketchup, gdy exportuje plik podczas otwierania w programie sketchup wyskakuje komunikat o błędzie...
pirx Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 Uuu, ładny model, aż szkoda go na takie texty... Może zamiast zwykłej teksturki na materiale normalna uvka i trochę się pomęczyć z narysowaniem całości? No albo chociaż coby text. się nie tilowała to polecam http://psd.tutsplus.com/articles/how-a-turn-a-texture-into-a-seamlessly-tiled-background/
Gość Muka Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 Dzięki za odpowiedź :) Wiem tekstury słabe :P jeszcze się z nim pomęczę trochę.
pirx Napisano 28 Wrzesień 2012 Napisano 28 Wrzesień 2012 Pobaw się z nim bo naprawdę może wyjść świetnie, nawet chamski unwarp bd lepszy od materiału. Na uvce jakieś zabrudzenia, ciemnej w rogach (po co ja to piszę;p), ach chciałbym to zobaczyć ;)
Gość Muka Napisano 2 Grudzień 2012 Napisano 2 Grudzień 2012 Witam, po dłuższej przewie wracam do projektu kościoła Św. Brunona. Model skończony, zostało tylko oteksturowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się