Napisano 31 Lipiec 201212 l Siema mam problem z blueprintami, gdyż jest ich strasznie dużo po nałożeniu materiału: foto:http://imageshack.us/photo/my-images/692/bladxi.jpg/ Co zrobić, żeby pojawiał się tylko jeden blueprint, a nie tysiące malutkich??? I jeszcze jedno pytanie: Czy ma ktoś blueprinty do colta z 1851Navy???:) @edit1 Mój program to : 3ds max 2013.
Napisano 31 Lipiec 201212 l dodaj modyfikator UVW map, odznacz real world map size, modyfikator powinien sam ustawić szerokość na całość plane/boxa, (ewentualnie kliknij fit, lub ustaw ręcznie) następnie u wstawieniach bitmapy w panelu coordinates odznacz Use real world map size Polecam Ci tez pracować w skali rzeczywistej obiektu, unikniesz potem wielu problemów przy kończeniu pracy, importowaniu i eksportowaniu obiektu. W tym wypadku na początek dodaj sobie do sceny rectangle z zakładki splnes o wymiarach zewnętrznych takich jak realne wymiary broni, która modelujesz, następnie przeskaluj sobie blueprint, aby wymiary pokrywały się z rysunkiem. Lub wykadruj w jakimkolwiek programi graficznym swój blueprint, i dodaj go w powyższy sposób na plane o wymiarach broni. Trzecia opcja to wykadrowanie blueprintu i w ustawieniach bitmapy, zaznaczenie real world size, wpisanie wymiarów broni, i używanie razem z UVW z zaznaczonym real world map size. (domyślnie zaznaczonego dla maxów design) Edytowane 31 Lipiec 201212 l przez stormwind
Napisano 31 Lipiec 201212 l http://patentpending.blogs.com/patent_pending_blog/2005/10/the_colt_model_.html Goooogle...
Napisano 31 Lipiec 201212 l to sobie sam znalazłem:\ trzeba mi widok z tyłu. Żeby nie zakładać kolejnego tematu :D Jak mam to połączyć: http://imageshack.us/photo/my-images/215/helpxf.jpg/ próbowałem opcji bridge i connect:( Edytowane 1 Sierpień 201212 l przez pawlitoo kolejne zapytanie zapytanie:)