Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siema mam problem z blueprintami, gdyż jest ich strasznie dużo po nałożeniu materiału:

foto:http://imageshack.us/photo/my-images/692/bladxi.jpg/

Co zrobić, żeby pojawiał się tylko jeden blueprint, a nie tysiące malutkich???

 

I jeszcze jedno pytanie: Czy ma ktoś blueprinty do colta z 1851Navy???:)

 

@edit1

Mój program to : 3ds max 2013.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 953
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dodaj modyfikator UVW map, odznacz real world map size, modyfikator powinien sam ustawić szerokość na całość plane/boxa, (ewentualnie kliknij fit, lub ustaw ręcznie)

 

następnie u wstawieniach bitmapy w panelu coordinates odznacz Use real world map size

 

Polecam Ci tez pracować w skali rzeczywistej obiektu, unikniesz potem wielu problemów przy kończeniu pracy, importowaniu i eksportowaniu obiektu. W tym wypadku na początek dodaj sobie do sceny rectangle z zakładki splnes o wymiarach zewnętrznych takich jak realne wymiary broni, która modelujesz, następnie przeskaluj sobie blueprint, aby wymiary pokrywały się z rysunkiem.

 

Lub wykadruj w jakimkolwiek programi graficznym swój blueprint, i dodaj go w powyższy sposób na plane o wymiarach broni.

 

Trzecia opcja to wykadrowanie blueprintu i w ustawieniach bitmapy, zaznaczenie real world size, wpisanie wymiarów broni, i używanie razem z UVW z zaznaczonym real world map size. (domyślnie zaznaczonego dla maxów design)

Edytowane przez stormwind

Napisano

dzięki wielkie za szybką odp:) A do drugiego pytania nie znalazł byś??:P

Napisano

to sobie sam znalazłem:\ trzeba mi widok z tyłu.

 

Żeby nie zakładać kolejnego tematu :D Jak mam to połączyć:

http://imageshack.us/photo/my-images/215/helpxf.jpg/

 

próbowałem opcji bridge i connect:(

Edytowane przez pawlitoo
kolejne zapytanie zapytanie:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności