nathios Napisano 1 Sierpień 2012 Napisano 1 Sierpień 2012 (edytowane) Witam, Przedstawiam swoją pierwszą wizualizację architektoniczną w celu usłyszenia Waszych opinii i ciekawych podpowiedzi. Zachęcam do oceny całego projektu, lecz najbardziej liczę na uwagi dotyczące postprodukcji. W jaki sposób mogę podrasować rendery żeby przyciągały uwagę i były miłe dla oka. Projekt został stworzony w 3ds max, silnik renderujący vRay 2. [ATTACH=CONFIG]87067[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]87068[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]87069[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]87070[/ATTACH] Edytowane 29 Styczeń 2013 przez nathios
lukasjogabonito Napisano 1 Sierpień 2012 Napisano 1 Sierpień 2012 Przede wszystkim popracuj nad materialami. Wygląda jak byś nałożył same tekstury
Mozo Napisano 1 Sierpień 2012 Napisano 1 Sierpień 2012 1. Masz miękkie cienie i niebieskie niebo. Te dwie rzeczy naraz w naturze nie występują. 2. Niebo jest przepalone. 3. Poza budynkiem jest tylko trawa, żadnego chodnika, podjazdu itp. Wygląda dość dziwnie. 4. Trawę trzeba jakoś zróżnicować, przynajmniej teksturą bo w tym momencie zlewa się w jeden kolor. 5. Nie ma nic w środku, widać puste przestrzenie przez okna. Można to zamarkować w postprodukcji, jeżeli nie chcesz meblować. 6. Trochę zmniejszyłbym saturację (zwłaszcza żółci) jeżeli chcesz zostać przy miękkich cieniach. Jeżeli je wyostrzysz to możesz tak zostawić.
shadowsexpe Napisano 2 Sierpień 2012 Napisano 2 Sierpień 2012 zanim zaczniesz postprodukcje musisz dopracowac oswietlenie sceny, to mieszanie cieniowaniem jest zupełnie nie trafione na zblizeniu nagle masz cieniowanie zgodne z ostrym oswietleniem. Czym jest zrobiona trawa ? Brak jakiejkolwiek róznorodnosci w niej tak w rokładzie , wysokosci jak kolorystyce. Zupełny brak jakiegokolwiek otoczenia jakis chodnik roslinnośc a tak tylko morze trawy. Sprubuj ta scen urozmaicic jesli nie w fazie renderowania to przynajmniej w ps dodaj jakies elmenty krajobrazu jak takze śmieci dookoła domu
IMI Napisano 3 Sierpień 2012 Napisano 3 Sierpień 2012 Lampa wygląda jak lita kula ze szkła. Zmniejsz IOR albo nadaj szklanej ściance grubość. W Polsce niezmiernie rzadkie są miejsca w których horyzont znajduje się tak "nisko". Jeżeli dodasz las lub osiedle domków w tle cała kompozycja będzie lepiej upodobniona do tego co widzimy wokół siebie każdego dnia.
nathios Napisano 29 Styczeń 2013 Autor Napisano 29 Styczeń 2013 Witam po długiej przerwie :) Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, okazały się pomocne. Przedstawiam Wam efekt mojej pracy. Liczę na Wasze pouczające komentarze i opinie :)
shadowsexpe Napisano 29 Styczeń 2013 Napisano 29 Styczeń 2013 (edytowane) Pokazałabyś czysty render bez postpro. Trochę dziwnie wygląda że ci się nic nie odbija w oknach szczególnie mocno to się rzuca w oczy na lukarnie, wygląda tak jak by w enviromencie nic nie było. Edytowane 29 Styczeń 2013 przez shadowsexpe
martix69 Napisano 29 Styczeń 2013 Napisano 29 Styczeń 2013 Czym robiłeś trawę? A tak na marginesie, te deski na szczytach bez obróbki blacharskiej długo nie pociągną :)
nathios Napisano 30 Styczeń 2013 Autor Napisano 30 Styczeń 2013 Trawę zrobiłam za pomocą darmowego pluginu Advanced Painter, najpierw tworząc odpowiednią ilość trawy na małej okrągłej płaszczyźnie, a następnie wyeksportowałam do VRay proxies i ponownie za pomocą Advanced Paintera rozłożyłam całą trawę na "powierzchni ziemi" ;)
gutekfiutek Napisano 30 Styczeń 2013 Napisano 30 Styczeń 2013 Brakuje detali dosyć rzucających się w oczy - rynien i rur spustowych. Okna nie mają grubości, nie widać detali w stylu klamki i podziały (skrzydła). Max ma własne okna całkiem znośne, możesz je wykorzystać. Niebo jakoś nie przystaje do oświetlenia. Moze to est kwestia zbyt jasnego ambientu przy niskim słońcu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się