Napisano 3 Sierpień 201212 l Witam, Zwracam się z następującym pytaniem. Mam w maxie scenę którą chcę wyrenderować z funkcją DOF w Vrayphysical camera i wszystko jest ok jak ją włączam z wyjątkiem tego że pojawia się straszne ziarno. Próbowałem już działać i manipulować wartościami f-number, shutter i ISO ale to nic nie daje a potrzebuję ten efekt DOF. Zamieszczam plik przedstawiający scene i wspomniane ziarno. Chcę to ziarno wyeliminować. Jeśli jesteście w stanie to pomóżcie!! Z góry dziękuję.[ATTACH=CONFIG]87080[/ATTACH]
Napisano 3 Sierpień 201212 l Cześć. Ale zaszalałeś z miniaturką :) poczytaj o Zdepth. Ustaw sobie odpowiedni clipping w vrayowej kamerze i renderuj z dodatkowym elementem - tak jak wspomniałem wcześniej - Vray Zdepth. I pięknie w Photoshopie możesz sobie wszystko ogarnąć, a i czas renderingu będzie krótszy. A ziarno zlikwiduj odpowiednim samplingiem. Pokaż ustawienia to coś więcej będzie można powiedzieć.
Napisano 3 Sierpień 201212 l Autor Jak się kliknie na miniaturkę to się powiększy i widać dokładnie o co mi chodzi. Vray Zdepth to jest plug-in? macie jakieś strony skąd to mogę ściągnąć? ustawienie zamieszcze zaraz. Generalnie robię animację i chodzi o efekt ostrości i przechodzenia raz ostro z tyłu raz z przodu.
Napisano 3 Sierpień 201212 l Wejdź sobie w Render Elements i tam dodaj i będzie Ci się renderowały dwa kanały - jeden właśnie Zdepth: i druga warstwa z Twoim renderem z teksturami i tak dalej: mając to ogarnij po prostu w afterze głębię ostrości na podstawie maski Zdepth.
Napisano 3 Sierpień 201212 l Metallo - pod checkboxem od DOFa w vrayowej kamerze, jest warotość sampli. Zwieksz ją a ziarno zniknie. Co do VrayZdepth - http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/render_elements.htm
Napisano 3 Sierpień 201212 l Autor Miłosz3ds wszystko fajnie tylko że ja chcę zrobić animację i raczej po klatce nie będę robił a afterze..chyba że jest coś o czym nie wiem..... potrzebuję zrobić DOF od razu w renderingu...
Napisano 3 Sierpień 201212 l Wypluj w takim razie sekwencję klatek z Zdepth i po kłopocie. Zrobisz z tego animowaną warstwę w Afterze, nałożysz idealnie na tamtą i tyle, gotowe.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto