metallo Napisano 3 Sierpień 2012 Napisano 3 Sierpień 2012 Witam, Zwracam się z następującym pytaniem. Mam w maxie scenę którą chcę wyrenderować z funkcją DOF w Vrayphysical camera i wszystko jest ok jak ją włączam z wyjątkiem tego że pojawia się straszne ziarno. Próbowałem już działać i manipulować wartościami f-number, shutter i ISO ale to nic nie daje a potrzebuję ten efekt DOF. Zamieszczam plik przedstawiający scene i wspomniane ziarno. Chcę to ziarno wyeliminować. Jeśli jesteście w stanie to pomóżcie!! Z góry dziękuję.[ATTACH=CONFIG]87080[/ATTACH]
Miłosz3ds Napisano 3 Sierpień 2012 Napisano 3 Sierpień 2012 Cześć. Ale zaszalałeś z miniaturką :) poczytaj o Zdepth. Ustaw sobie odpowiedni clipping w vrayowej kamerze i renderuj z dodatkowym elementem - tak jak wspomniałem wcześniej - Vray Zdepth. I pięknie w Photoshopie możesz sobie wszystko ogarnąć, a i czas renderingu będzie krótszy. A ziarno zlikwiduj odpowiednim samplingiem. Pokaż ustawienia to coś więcej będzie można powiedzieć.
metallo Napisano 3 Sierpień 2012 Autor Napisano 3 Sierpień 2012 Jak się kliknie na miniaturkę to się powiększy i widać dokładnie o co mi chodzi. Vray Zdepth to jest plug-in? macie jakieś strony skąd to mogę ściągnąć? ustawienie zamieszcze zaraz. Generalnie robię animację i chodzi o efekt ostrości i przechodzenia raz ostro z tyłu raz z przodu.
Miłosz3ds Napisano 3 Sierpień 2012 Napisano 3 Sierpień 2012 Wejdź sobie w Render Elements i tam dodaj i będzie Ci się renderowały dwa kanały - jeden właśnie Zdepth: i druga warstwa z Twoim renderem z teksturami i tak dalej: mając to ogarnij po prostu w afterze głębię ostrości na podstawie maski Zdepth.
deshu Napisano 3 Sierpień 2012 Napisano 3 Sierpień 2012 Metallo - pod checkboxem od DOFa w vrayowej kamerze, jest warotość sampli. Zwieksz ją a ziarno zniknie. Co do VrayZdepth - http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/render_elements.htm
metallo Napisano 3 Sierpień 2012 Autor Napisano 3 Sierpień 2012 Miłosz3ds wszystko fajnie tylko że ja chcę zrobić animację i raczej po klatce nie będę robił a afterze..chyba że jest coś o czym nie wiem..... potrzebuję zrobić DOF od razu w renderingu...
Miłosz3ds Napisano 3 Sierpień 2012 Napisano 3 Sierpień 2012 Wypluj w takim razie sekwencję klatek z Zdepth i po kłopocie. Zrobisz z tego animowaną warstwę w Afterze, nałożysz idealnie na tamtą i tyle, gotowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się