Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

Zwracam się z następującym pytaniem. Mam w maxie scenę którą chcę wyrenderować z funkcją DOF w Vrayphysical camera i wszystko jest ok jak ją włączam z wyjątkiem tego że pojawia się straszne ziarno. Próbowałem już działać i manipulować wartościami f-number, shutter i ISO ale to nic nie daje a potrzebuję ten efekt DOF. Zamieszczam plik przedstawiający scene i wspomniane ziarno. Chcę to ziarno wyeliminować. Jeśli jesteście w stanie to pomóżcie!! Z góry dziękuję.[ATTACH=CONFIG]87080[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć. Ale zaszalałeś z miniaturką :) poczytaj o Zdepth. Ustaw sobie odpowiedni clipping w vrayowej kamerze i renderuj z dodatkowym elementem - tak jak wspomniałem wcześniej - Vray Zdepth. I pięknie w Photoshopie możesz sobie wszystko ogarnąć, a i czas renderingu będzie krótszy. A ziarno zlikwiduj odpowiednim samplingiem. Pokaż ustawienia to coś więcej będzie można powiedzieć.

Napisano
  • Autor

Jak się kliknie na miniaturkę to się powiększy i widać dokładnie o co mi chodzi. Vray Zdepth to jest plug-in? macie jakieś strony skąd to mogę ściągnąć? ustawienie zamieszcze zaraz. Generalnie robię animację i chodzi o efekt ostrości i przechodzenia raz ostro z tyłu raz z przodu.

Napisano

Wejdź sobie w Render Elements i tam dodaj i będzie Ci się renderowały dwa kanały - jeden właśnie Zdepth:

 

zdepth001.jpg

 

i druga warstwa z Twoim renderem z teksturami i tak dalej:

 

render001.jpg

 

mając to ogarnij po prostu w afterze głębię ostrości na podstawie maski Zdepth.

Napisano
  • Autor

Miłosz3ds wszystko fajnie tylko że ja chcę zrobić animację i raczej po klatce nie będę robił a afterze..chyba że jest coś o czym nie wiem..... potrzebuję zrobić DOF od razu w renderingu...

Napisano

Wypluj w takim razie sekwencję klatek z Zdepth i po kłopocie. Zrobisz z tego animowaną warstwę w Afterze, nałożysz idealnie na tamtą i tyle, gotowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.