Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zainstalowałem sobie SigerShader Vray Material Presets Pro V.2.5.0.9 pod 3ds max 2010 x64 i nie wiem/nie mogę znaleźć w customize ui tego pluginu/programu. Gdzie mam go namieżyć żebym mógł go wreszcie użyć?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po zainstalowaniu pojawiły się następójące pliki:

VMPP2.1.0b_LicGen_iND.mse - plik licencujny o nazwie vmpplock.dat

E:\GRAFIKA I MULTIMEDIA\PLUGINY\virej materiały\VMPP2.1.0b\tu - docelowa ścieżka instalacyjna

a w folderze tym są jeszcze dwa o nazwie Scripts oraz ui. W folderze ui jest podfolder macroscripts a w nim jest plik o nazwie VMPP_startup.mcr

Za to w folderzeScripts jest podfolder SigerShaders z kolei w nim jest kolejny MPSP a w nim są tekie pliki MPSP_UI.mse, MPSP_options.mse, MPSP_mainF.mse, MPSP_main.mse, MPSP_info.mse, MPSP_c_proc.mse, MPSP.ini Sa terz inne podfoldery ale nie ma wnich plików o rozszerzeniu mse anazywają się tak ico, lib, maps, smpl.

 

Wiem że się rozpisałem trochę za dużo i nie potrzebnie ale ludzie czepiją się że nie podaję wszystkich informacji więc pomyślałem że napisze ile uważam za potrzebne.

Powiedz mi teraz co ja mam przenieść do którego miejsca?

Bo dodam jeszcze że próbowałem odpalić plugina za pośrednictwem każdego pliku z roszerzeniem mse i nic się nie dzieje.

To co ja mam zrobić dokładnie?

Napisano

Wydaje mi się, że to co masz w folderach scripts i ui powinno się znaleźć w takich samych folderach (one są już na pewno) w katalogu głównym, w którym znaduje się 3ds max. Bitmapy mogą pozostać tam gdzie są bo ścieżkę do nich podasz w setupie VMPP. Nie mam natomiast pojęcia gdzie umieścić plik licencyjny?

  • Confused 1
Napisano (edytowane)

shadowsexpe - przeszukałem customize user interface w zakładce toolbar i nie ma, ale jescze zrobię to co napisał Dynamico, może to coś da.

 

Dobra zrobiłem to co napisał Dynamico - i udało mi sie odpalić plugin za pomocą pliku MPSP_main.mse

E:\GRAFIKA I MULTIMEDIA\3DSMAX\Scripts\SigerShaders\MPSP

ale jest jeszcze jedno pytanie jak nałożyć wybrany materiał? Przycisk assigne material jest nieaktywny (w tym pluginie) to może być wina pliku licencyjnego którego nie wiem gdzie umieścić - ale to tylko moje przypuszczenia

 

JUż wiem czemu nie mogę nakładać materiałów - w pluginie (w oknie) jest napisane "not registered"

I tu właśnie pojawa się pytanie Dynamico oraz moje co zrobic z plikiem licencyjnym?

 

JUż mi się udało.

Co zrobiłem:

1) To co napisał Dynamico czyli:

Wydaje mi się, że to co masz w folderach scripts i ui powinno się znaleźć w takich samych folderach (one są już na pewno) w katalogu głównym, w którym znaduje się 3ds max. Bitmapy mogą pozostać tam gdzie są bo ścieżkę do nich podasz w setupie VMPP.

A plik licencyjny wkleiłem w kilka miejsc:

E:\GRAFIKA I MULTIMEDIA\3DSMAX\Scripts\SigerShaders\MPSP
oraz
E:\GRAFIKA I MULTIMEDIA\3DSMAX

Działa jak należy - chyba bo jak nałożyłem materiał złoto i wcisnałęm f9 to render jest cały czarny dodałem światła - bele jakie - omni ze 3 i mimo to jest czarno pobawię się jeszcze i zobaczę metoda prub i błędów.

Dzięki głównie Dynamico - rep + dla ciebie - twój pomysł był bardzo pomocny.

 

Używam vray-a 2.0 3ds max 2010 sp1 x64 na sys win 7 oem x64 pl sp1

Temat/problem uważam za rozwiązany.

Edytowane przez P.I.W.O.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności