pietrius Napisano 19 Sierpień 2012 Napisano 19 Sierpień 2012 Witam, przeszukałem internet wzdłuż i wszerz i nie mogę znaleźć żadnego porządnęgo wątku odnośnie poseable symmetry, a dokładnie humorzastości tej funkcji. chce skorzystać z poseable symmetry przy rzeźbieniu dłoni, mam idealnie symetryczną siatkę (tak mówi smart resym i resym) a mimo to poseable pokazuje "0% symmetry points found. symmetry map was not stored" czy ta funkcja ma po prostu humory czy robie coś nie tak? próbowałem cudów jakie polecają w internecie: zmienić topologię z unfied skin, zmienić topologie z dynamesh, qremesher; dodawałem mape UV, importowałem obj., wrzucałem symetryczne dłonie z 3dsmaxa. próbowałem local symmetry itd itp. Ciągle nic. skończyły mi się pomysły, więc piszę... Spotkaliście się z czymś takim?
Luki Luki Napisano 19 Sierpień 2012 Napisano 19 Sierpień 2012 Tylko teoretyzuję, ale czy siatka jest ciągła, czy to dwie osobne części? Nie masz żadnych ngonów (polygonów z większą niż 4 liczbą vertexów)?
pietrius Napisano 20 Sierpień 2012 Autor Napisano 20 Sierpień 2012 siatka nie ma ngonów, natomiast tak, dłonie są osobnymi częściami nie połączonymi ze sobą. Ale nawet jeśli połącze je ze sobą w taki sztuczny sposób jak na obrazku poniżej, symetria to 0,1% [ATTACH=CONFIG]87239[/ATTACH]
mafida Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 Skasuj jedną dłoń.Wrzuć do zbrusha, zduplikuj, odbij mirrorem, połącz w jednego subtoola i wtedy sprawdź symetrie. Na 99% coś się namieszało w maxie...
pietrius Napisano 20 Sierpień 2012 Autor Napisano 20 Sierpień 2012 no właśnie kaka demona, bo tak też robiłem, teraz jeszcze raz spróbowałem i ciągle nic 0% symetrii o_O na customowych zbrushowych pieskach i nosorożcach działa. ;/ też niezależnie czy przesyłam model do ZB przez goZ czy eksportuje i importuje obj. poseable symmetry nie działa na idealnie symetrycznej siatce.
mafida Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 Wrzuć tą dłoń gdzieś do ściągnięcia w .obj to zobacze.
pietrius Napisano 20 Sierpień 2012 Autor Napisano 20 Sierpień 2012 (edytowane) http://www.speedyshare.com/F6f6X/help.rar dzięki;) Edytowane 20 Sierpień 2012 przez pietrius
mafida Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 Masz obj i zobacz. U mnie taki działa. Zbrush się gubi na tych dłoniach, dodałem garba żeby troche bardziej złamać symetrie w osi Y czy tam Z w zbrushu. Wtedy mu łatwiej załapać o co chodzi;) http://dl.dropbox.com/u/6529674/test.OBJ
pietrius Napisano 20 Sierpień 2012 Autor Napisano 20 Sierpień 2012 hahaha:D nie ma to jak profesjonalne rozwiązania;b DZIĘKI u mnie też załapał zetka ma swój świat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się