Damx Napisano 1 Wrzesień 2012 Napisano 1 Wrzesień 2012 Witam, otóż robie sobie model T4 do gry Euro Truck Simulator. Jest to mój pierwszy model samochodu który skończe (chyba :D). Zazwyczaj stwierdzałem że Mi nie wyszedł czy coś i nie kończyłem. :D Co tu dużo gadać, jest troche błędów, brzydka siatka i za dużo poly. :) Liczę na pomoc z waszej strony. :P Macie tutaj pare fotkek. :) Bez MS Z MS Nie wiem co z tym zrobić :) Szyba też ma błąd no i to coś pod tym :D Siatka bez MS Siatak z MS
Sinnerslayer Napisano 2 Wrzesień 2012 Napisano 2 Wrzesień 2012 jeśli chodzi o ten zły shading, to nałóż modyfikator smooth bez żadnych opcji i przekonwertuj z powrotem do edit poly.
latos Napisano 7 Wrzesień 2012 Napisano 7 Wrzesień 2012 Górna część boku i maska za bardzo pociachana, nie ma tam jakiś nagłych przejść by ciachać ją aż tyle razy
piopiowawa Napisano 7 Wrzesień 2012 Napisano 7 Wrzesień 2012 bryła karoserii jest za pudełkowata, karoseria T4 zwęża się ku górze a także linia podwozia. U Ciebie jest jeszcze pudełko a już wchodzisz w detale wycięć drzwi.
Bubu Napisano 7 Wrzesień 2012 Napisano 7 Wrzesień 2012 Mnie ciekawi bardziej fakt, ze robi model do gry i przy tak gęstej siatce daje jeszcze ms ? To już chyba lepiej byłoby zrobić bardzo rzadka siatkę dać ms i potem to co niepotrzebne wywalić, chociaż tutaj to dałoby się zrobić i rzadko i bez ms, bo buda nie jest jakaś skomplikowana ? Gdybam bo modeli do gier nie robię. To "pudełko" w tym przypadku da się raczej naciągnąć poprzez fdd. Ale dawaj dalej ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się