Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, otóż robie sobie model T4 do gry Euro Truck Simulator. Jest to mój pierwszy model samochodu który skończe (chyba :D). Zazwyczaj stwierdzałem że Mi nie wyszedł czy coś i nie kończyłem. :D Co tu dużo gadać, jest troche błędów, brzydka siatka i za dużo poly. :) Liczę na pomoc z waszej strony. :P Macie tutaj pare fotkek. :)

 

Bez MS

 

xd.jpg

 

Z MS

 

a.jpg

 

Nie wiem co z tym zrobić :)

 

c.jpg

 

Szyba też ma błąd no i to coś pod tym :D

 

b.jpg

 

Siatka bez MS

 

Kopia-Kopia-d.jpg

 

Siatak z MS

 

Kopia-d.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli chodzi o ten zły shading, to nałóż modyfikator smooth bez żadnych opcji i przekonwertuj z powrotem do edit poly.

Napisano

Górna część boku i maska za bardzo pociachana, nie ma tam jakiś nagłych przejść by ciachać ją aż tyle razy

Napisano

bryła karoserii jest za pudełkowata, karoseria T4 zwęża się ku górze a także linia podwozia.

U Ciebie jest jeszcze pudełko a już wchodzisz w detale wycięć drzwi.

Napisano

Mnie ciekawi bardziej fakt, ze robi model do gry i przy tak gęstej siatce daje jeszcze ms ? To już chyba lepiej byłoby zrobić bardzo rzadka siatkę dać ms i potem to co niepotrzebne wywalić, chociaż tutaj to dałoby się zrobić i rzadko i bez ms, bo buda nie jest jakaś skomplikowana ? Gdybam bo modeli do gier nie robię. To "pudełko" w tym przypadku da się raczej naciągnąć poprzez fdd. Ale dawaj dalej ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności