Napisano 1 Wrzesień 201212 l Witam, otóż robie sobie model T4 do gry Euro Truck Simulator. Jest to mój pierwszy model samochodu który skończe (chyba :D). Zazwyczaj stwierdzałem że Mi nie wyszedł czy coś i nie kończyłem. :D Co tu dużo gadać, jest troche błędów, brzydka siatka i za dużo poly. :) Liczę na pomoc z waszej strony. :P Macie tutaj pare fotkek. :) Bez MS Z MS Nie wiem co z tym zrobić :) Szyba też ma błąd no i to coś pod tym :D Siatka bez MS Siatak z MS
Napisano 2 Wrzesień 201212 l jeśli chodzi o ten zły shading, to nałóż modyfikator smooth bez żadnych opcji i przekonwertuj z powrotem do edit poly.
Napisano 7 Wrzesień 201212 l Górna część boku i maska za bardzo pociachana, nie ma tam jakiś nagłych przejść by ciachać ją aż tyle razy
Napisano 7 Wrzesień 201212 l bryła karoserii jest za pudełkowata, karoseria T4 zwęża się ku górze a także linia podwozia. U Ciebie jest jeszcze pudełko a już wchodzisz w detale wycięć drzwi.
Napisano 7 Wrzesień 201212 l Mnie ciekawi bardziej fakt, ze robi model do gry i przy tak gęstej siatce daje jeszcze ms ? To już chyba lepiej byłoby zrobić bardzo rzadka siatkę dać ms i potem to co niepotrzebne wywalić, chociaż tutaj to dałoby się zrobić i rzadko i bez ms, bo buda nie jest jakaś skomplikowana ? Gdybam bo modeli do gier nie robię. To "pudełko" w tym przypadku da się raczej naciągnąć poprzez fdd. Ale dawaj dalej ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto