kindlar Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 Mam problem z oteksturowaniem dużej powierzchni tzn, mebli. Muszę niestety posługiwać się dostarczonymi mi próbkam oklein meblowych w formacie A4, które skanuję i potem nakładam. Stosuję Tile i Mirror i UVW Map, ale widać powtarzalność przy renderze całej szfki. Jak zrobić teksturę wykorzystującą wycinek aby nie była powtarzana blizko siebie? Nie wykorzystuję mapy proceduralnej bo nie wiem jak ją zrobić, żeby wiernie wykorzystać skany.
SansSerif Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 cudownych kreatorow nie ma. musisz albo recznie przemalowywac w photoshopie uzywajac stampa albo zrobic foty duzych powierzchni z natury.
kindlar Napisano 11 Sierpień 2004 Autor Napisano 11 Sierpień 2004 Ma ktoś może wersję 2.5 , bo w sieci są tylko 2.61?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się