Krzyk Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Niestety - póki co wolno mi tylko tyle pokazać. Opuszczony drewniany kościół. Low-poly dla gry multiplayer. Wizualizacja w formie zapowiedzi, dla klimatu. Wkrótce więcej wizualizacji modelu. Cheers!
gutekfiutek Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Marudził będę: Architektura sama w sobie nie trzyma się kupy zupełnie, szczególnie wejście - jak do stajni. Nie masz żadnego łuku ani nadproża na otworze drzwiowym. Modele proste, jak do gry z 2000 roku. Tekstury mają albo skopane normalki, albo czernie na diffuse. Przy okazji masz okropne artefakty z kompresji, szczególnie na podłodze. Same kolory i tekstury są niedopasowane. I strasznie noisowate. Brak jakiegokolwiek aoc. Może na początek nie wrzucaj wizek dla klimatu - wrzuć same modele z wire i tekstury, będzie łatwiej doradzić co jest do poprawienia.
mirach Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Ja tam gameartistą nie jestem, wiec sie o technikaliach nie bede wypowiadał. Klimat jako taki jest, ujecie mi sie podoba, ale mszyste sosny w srodku budynku? a, no i ten noise na podlodze bardzo bije w oczy. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się