Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Niestety - póki co wolno mi tylko tyle pokazać.

 

 

Opuszczony drewniany kościół.

Low-poly dla gry multiplayer. Wizualizacja w formie zapowiedzi, dla klimatu. Wkrótce więcej wizualizacji modelu.

 

Borgund_poprawione.jpg

 

Cheers!

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Marudził będę:

Architektura sama w sobie nie trzyma się kupy zupełnie, szczególnie wejście - jak do stajni. Nie masz żadnego łuku ani nadproża na otworze drzwiowym.

Modele proste, jak do gry z 2000 roku. Tekstury mają albo skopane normalki, albo czernie na diffuse.

Przy okazji masz okropne artefakty z kompresji, szczególnie na podłodze.

Same kolory i tekstury są niedopasowane. I strasznie noisowate.

Brak jakiegokolwiek aoc.

Może na początek nie wrzucaj wizek dla klimatu - wrzuć same modele z wire i tekstury, będzie łatwiej doradzić co jest do poprawienia.

Napisano

Ja tam gameartistą nie jestem, wiec sie o technikaliach nie bede wypowiadał. Klimat jako taki jest, ujecie mi sie podoba, ale mszyste sosny w srodku budynku?

 

a, no i ten noise na podlodze bardzo bije w oczy.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności