przems Napisano 18 Wrzesień 2012 Share Napisano 18 Wrzesień 2012 (edytowane) Witam, efekt ostatnich 3dni ćwiczeń nad modelowaniem oraz sculptem w zBrushu, teksturowanie oraz post-pro: Maya, Photoshop, AfterEffects, enjoy: Wersja z nieco innym oświetleniem, inna HDR`ka oraz post-pro: odgrzewam temat z cyklu- zwierzyna w architekturze, tym razem takie coś, model +tekstury+render: Wykonywałem ten element jako przymiarki pod pewne prace zlecone, ps. więcej o pracy tutaj: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=208&t=1178229&page=1&pp=15 Edytowane 5 Lipiec 2014 przez przems Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 18 Wrzesień 2012 Share Napisano 18 Wrzesień 2012 A Gattamelata gdzie? A tak na poważnie to jest sporo niedoróbek. Poczynając od gameartowego cokołu z rozciągniętą teksturą przez nogi bez mięśni aż po szmaciany popręg. Gdyby nie materiał te niedoróbki szybko rzuciłyby się w oczy. Myślę że powinieneś jeszcze nad tym posiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przems Napisano 18 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 18 Wrzesień 2012 (edytowane) zeskoczył na jednego;) ale tak w ogóle to inny pomnik jest, poza zwierzyny może i podobna bo robiona była wg. kanonu, który dawniej był dość sztywny. Jeździec natomiast był zupełnie inny. *jako pomnik pewnie tak, tylko ten mój wzornik z książki był bardziej płaski, mniej mięśni. Zauważam że z robieniem według jakiegoś realnego wzorca trzeba się mocno pilnować, inaczej z projektem typu-fantasy. Edytowane 18 Wrzesień 2012 przez przems Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzyk Napisano 18 Wrzesień 2012 Share Napisano 18 Wrzesień 2012 Wybrałeś najtrudniejsze zwierze do odwzorowania - gratulacje za odwagę! I właśnie to mi wpadło w oko ... te proporcje się lekko nie zachwiały... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przems Napisano 19 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 19 Wrzesień 2012 true, na początki niełatwa tematyka, ale kiedyś trzeba spróbować;) proporcje hmm, opierałem się na blueprintach więc raczej trzyma, może bierze się to stąd że ujęcie jest jakby z dołu kadrowane i camera: focal lenght dałem zbyt mały...powinienem podbić do 40-50+ jeszcze inny rzut modelu ze studio: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 21 Wrzesień 2012 Share Napisano 21 Wrzesień 2012 Coś ,mi tu ta prawa przednia łapa nie pasi: jakby w kolanie zgięta, a powinna być wyprostowana. W ogóle coś ten zwierzak niedomaga z proporcjami, ale to jest suma drobnych niedociągnięć... Szyja trochę za wąska, uda tylnych nóg za drobne, powinny być nieco bardziej masywne... i jeszcze kilka innych drobnych niedoróbek anatomicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek_kane Napisano 22 Wrzesień 2012 Share Napisano 22 Wrzesień 2012 Parę refek ode mnie. Jak trzeba więcej to daj znać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inky Napisano 22 Wrzesień 2012 Share Napisano 22 Wrzesień 2012 Ja nie byłbym aż tak krytyczny. Moim zdaniem praca jest na poziomie, ba została doceniona prze moderatorów na CGTalk, a jak wiemy tam nie lądują prace nijakie. Na siłę mógłbym jedynie doczepić się do cokołu, ale wiadomo że głównie chodziło o rzeźbę samego konia. Mnie się podoba... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przems Napisano 22 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 22 Wrzesień 2012 wujku_kane okazałem skruchę wcześniej że to trudny temat, nawet naszkicować poprawnie tego zwierza wielu ma kłopoty;) W tej pracy bardziej jestem zadowolony z tekstur, z modelu mniej, nad kolejnymi obiecuję dłużej posiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek_kane Napisano 22 Wrzesień 2012 Share Napisano 22 Wrzesień 2012 wujku_kane okazałem skruchę wcześniej że to trudny temat, nawet naszkicować poprawnie tego zwierza wielu ma kłopoty;) W tej pracy bardziej jestem zadowolony z tekstur, z modelu mniej, nad kolejnymi obiecuję dłużej posiedzieć. Jasne :) W każdym razie wrzuciłem dla potomności :P Mnie osobiście tylko przednie nogi ciutkę rażą, a konkretnie ta podniesiona, poza tym jest super, a materiały urywają... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przems Napisano 4 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2014 dzięki, nowy update w pierwszym wątku, podobnie -motywy klasyczne w architekturze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi