Skocz do zawartości

Obiekt 3d: modele sculpty


przems

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, efekt ostatnich 3dni ćwiczeń nad modelowaniem oraz sculptem w zBrushu, teksturowanie oraz post-pro: Maya, Photoshop, AfterEffects, enjoy:

104f383.jpg

Wersja z nieco innym oświetleniem, inna HDR`ka oraz post-pro:

2rhtzqa.jpg

 

odgrzewam temat z cyklu- zwierzyna w architekturze, tym razem takie coś, model +tekstury+render:

6IG51pJ.jpg

lKnDlRr.jpg

qwc27Ej.jpg

Wykonywałem ten element jako przymiarki pod pewne prace zlecone,

ps. więcej o pracy tutaj:

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=208&t=1178229&page=1&pp=15

Edytowane przez przems
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

A Gattamelata gdzie? A tak na poważnie to jest sporo niedoróbek. Poczynając od gameartowego cokołu z rozciągniętą teksturą przez nogi bez mięśni aż po szmaciany popręg. Gdyby nie materiał te niedoróbki szybko rzuciłyby się w oczy. Myślę że powinieneś jeszcze nad tym posiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeskoczył na jednego;) ale tak w ogóle to inny pomnik jest, poza zwierzyny może i podobna bo robiona była wg. kanonu, który dawniej był dość sztywny. Jeździec natomiast był zupełnie inny.

 

*jako pomnik pewnie tak, tylko ten mój wzornik z książki był bardziej płaski, mniej mięśni. Zauważam że z robieniem według jakiegoś realnego wzorca trzeba się mocno pilnować, inaczej z projektem typu-fantasy.

Edytowane przez przems
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

true, na początki niełatwa tematyka, ale kiedyś trzeba spróbować;)

proporcje hmm, opierałem się na blueprintach więc raczej trzyma, może bierze się to stąd że ujęcie jest jakby z dołu kadrowane

i camera: focal lenght dałem zbyt mały...powinienem podbić do 40-50+

jeszcze inny rzut modelu ze studio:

1ietc3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś ,mi tu ta prawa przednia łapa nie pasi: jakby w kolanie zgięta, a powinna być wyprostowana. W ogóle coś ten zwierzak niedomaga z proporcjami, ale to jest suma drobnych niedociągnięć... Szyja trochę za wąska, uda tylnych nóg za drobne, powinny być nieco bardziej masywne... i jeszcze kilka innych drobnych niedoróbek anatomicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie byłbym aż tak krytyczny. Moim zdaniem praca jest na poziomie, ba została doceniona prze moderatorów na CGTalk, a jak wiemy tam nie lądują prace nijakie. Na siłę mógłbym jedynie doczepić się do cokołu, ale wiadomo że głównie chodziło o rzeźbę samego konia. Mnie się podoba...

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wujku_kane okazałem skruchę wcześniej że to trudny temat, nawet naszkicować poprawnie tego zwierza wielu ma kłopoty;)

W tej pracy bardziej jestem zadowolony z tekstur, z modelu mniej, nad kolejnymi obiecuję dłużej posiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wujku_kane okazałem skruchę wcześniej że to trudny temat, nawet naszkicować poprawnie tego zwierza wielu ma kłopoty;)

W tej pracy bardziej jestem zadowolony z tekstur, z modelu mniej, nad kolejnymi obiecuję dłużej posiedzieć.

 

Jasne :) W każdym razie wrzuciłem dla potomności :P Mnie osobiście tylko przednie nogi ciutkę rażą, a konkretnie ta podniesiona, poza tym jest super, a materiały urywają... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności