przems Napisano 18 Wrzesień 2012 Napisano 18 Wrzesień 2012 (edytowane) Witam, efekt ostatnich 3dni ćwiczeń nad modelowaniem oraz sculptem w zBrushu, teksturowanie oraz post-pro: Maya, Photoshop, AfterEffects, enjoy: Wersja z nieco innym oświetleniem, inna HDR`ka oraz post-pro: odgrzewam temat z cyklu- zwierzyna w architekturze, tym razem takie coś, model +tekstury+render: Wykonywałem ten element jako przymiarki pod pewne prace zlecone, ps. więcej o pracy tutaj: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=208&t=1178229&page=1&pp=15 Edytowane 5 Lipiec 2014 przez przems
Lucek Napisano 18 Wrzesień 2012 Napisano 18 Wrzesień 2012 A Gattamelata gdzie? A tak na poważnie to jest sporo niedoróbek. Poczynając od gameartowego cokołu z rozciągniętą teksturą przez nogi bez mięśni aż po szmaciany popręg. Gdyby nie materiał te niedoróbki szybko rzuciłyby się w oczy. Myślę że powinieneś jeszcze nad tym posiedzieć.
przems Napisano 18 Wrzesień 2012 Autor Napisano 18 Wrzesień 2012 (edytowane) zeskoczył na jednego;) ale tak w ogóle to inny pomnik jest, poza zwierzyny może i podobna bo robiona była wg. kanonu, który dawniej był dość sztywny. Jeździec natomiast był zupełnie inny. *jako pomnik pewnie tak, tylko ten mój wzornik z książki był bardziej płaski, mniej mięśni. Zauważam że z robieniem według jakiegoś realnego wzorca trzeba się mocno pilnować, inaczej z projektem typu-fantasy. Edytowane 18 Wrzesień 2012 przez przems
Krzyk Napisano 18 Wrzesień 2012 Napisano 18 Wrzesień 2012 Wybrałeś najtrudniejsze zwierze do odwzorowania - gratulacje za odwagę! I właśnie to mi wpadło w oko ... te proporcje się lekko nie zachwiały... ?
przems Napisano 19 Wrzesień 2012 Autor Napisano 19 Wrzesień 2012 true, na początki niełatwa tematyka, ale kiedyś trzeba spróbować;) proporcje hmm, opierałem się na blueprintach więc raczej trzyma, może bierze się to stąd że ujęcie jest jakby z dołu kadrowane i camera: focal lenght dałem zbyt mały...powinienem podbić do 40-50+ jeszcze inny rzut modelu ze studio:
Shogun 3D Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 Coś ,mi tu ta prawa przednia łapa nie pasi: jakby w kolanie zgięta, a powinna być wyprostowana. W ogóle coś ten zwierzak niedomaga z proporcjami, ale to jest suma drobnych niedociągnięć... Szyja trochę za wąska, uda tylnych nóg za drobne, powinny być nieco bardziej masywne... i jeszcze kilka innych drobnych niedoróbek anatomicznych.
wujek_kane Napisano 22 Wrzesień 2012 Napisano 22 Wrzesień 2012 Parę refek ode mnie. Jak trzeba więcej to daj znać :)
Inky Napisano 22 Wrzesień 2012 Napisano 22 Wrzesień 2012 Ja nie byłbym aż tak krytyczny. Moim zdaniem praca jest na poziomie, ba została doceniona prze moderatorów na CGTalk, a jak wiemy tam nie lądują prace nijakie. Na siłę mógłbym jedynie doczepić się do cokołu, ale wiadomo że głównie chodziło o rzeźbę samego konia. Mnie się podoba... Pozdro
przems Napisano 22 Wrzesień 2012 Autor Napisano 22 Wrzesień 2012 wujku_kane okazałem skruchę wcześniej że to trudny temat, nawet naszkicować poprawnie tego zwierza wielu ma kłopoty;) W tej pracy bardziej jestem zadowolony z tekstur, z modelu mniej, nad kolejnymi obiecuję dłużej posiedzieć.
wujek_kane Napisano 22 Wrzesień 2012 Napisano 22 Wrzesień 2012 wujku_kane okazałem skruchę wcześniej że to trudny temat, nawet naszkicować poprawnie tego zwierza wielu ma kłopoty;) W tej pracy bardziej jestem zadowolony z tekstur, z modelu mniej, nad kolejnymi obiecuję dłużej posiedzieć. Jasne :) W każdym razie wrzuciłem dla potomności :P Mnie osobiście tylko przednie nogi ciutkę rażą, a konkretnie ta podniesiona, poza tym jest super, a materiały urywają... :)
przems Napisano 4 Lipiec 2014 Autor Napisano 4 Lipiec 2014 dzięki, nowy update w pierwszym wątku, podobnie -motywy klasyczne w architekturze
Rekomendowane odpowiedzi