Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, efekt ostatnich 3dni ćwiczeń nad modelowaniem oraz sculptem w zBrushu, teksturowanie oraz post-pro: Maya, Photoshop, AfterEffects, enjoy:

104f383.jpg

Wersja z nieco innym oświetleniem, inna HDR`ka oraz post-pro:

2rhtzqa.jpg

 

odgrzewam temat z cyklu- zwierzyna w architekturze, tym razem takie coś, model +tekstury+render:

6IG51pJ.jpg

lKnDlRr.jpg

qwc27Ej.jpg

Wykonywałem ten element jako przymiarki pod pewne prace zlecone,

ps. więcej o pracy tutaj:

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=208&t=1178229&page=1&pp=15

Edytowane przez przems
  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A Gattamelata gdzie? A tak na poważnie to jest sporo niedoróbek. Poczynając od gameartowego cokołu z rozciągniętą teksturą przez nogi bez mięśni aż po szmaciany popręg. Gdyby nie materiał te niedoróbki szybko rzuciłyby się w oczy. Myślę że powinieneś jeszcze nad tym posiedzieć.

Napisano (edytowane)

zeskoczył na jednego;) ale tak w ogóle to inny pomnik jest, poza zwierzyny może i podobna bo robiona była wg. kanonu, który dawniej był dość sztywny. Jeździec natomiast był zupełnie inny.

 

*jako pomnik pewnie tak, tylko ten mój wzornik z książki był bardziej płaski, mniej mięśni. Zauważam że z robieniem według jakiegoś realnego wzorca trzeba się mocno pilnować, inaczej z projektem typu-fantasy.

Edytowane przez przems
Napisano

Wybrałeś najtrudniejsze zwierze do odwzorowania - gratulacje za odwagę!

I właśnie to mi wpadło w oko ... te proporcje się lekko nie zachwiały... ?

Napisano

true, na początki niełatwa tematyka, ale kiedyś trzeba spróbować;)

proporcje hmm, opierałem się na blueprintach więc raczej trzyma, może bierze się to stąd że ujęcie jest jakby z dołu kadrowane

i camera: focal lenght dałem zbyt mały...powinienem podbić do 40-50+

jeszcze inny rzut modelu ze studio:

1ietc3.jpg

Napisano

Coś ,mi tu ta prawa przednia łapa nie pasi: jakby w kolanie zgięta, a powinna być wyprostowana. W ogóle coś ten zwierzak niedomaga z proporcjami, ale to jest suma drobnych niedociągnięć... Szyja trochę za wąska, uda tylnych nóg za drobne, powinny być nieco bardziej masywne... i jeszcze kilka innych drobnych niedoróbek anatomicznych.

Napisano

Ja nie byłbym aż tak krytyczny. Moim zdaniem praca jest na poziomie, ba została doceniona prze moderatorów na CGTalk, a jak wiemy tam nie lądują prace nijakie. Na siłę mógłbym jedynie doczepić się do cokołu, ale wiadomo że głównie chodziło o rzeźbę samego konia. Mnie się podoba...

 

Pozdro

Napisano

wujku_kane okazałem skruchę wcześniej że to trudny temat, nawet naszkicować poprawnie tego zwierza wielu ma kłopoty;)

W tej pracy bardziej jestem zadowolony z tekstur, z modelu mniej, nad kolejnymi obiecuję dłużej posiedzieć.

Napisano
wujku_kane okazałem skruchę wcześniej że to trudny temat, nawet naszkicować poprawnie tego zwierza wielu ma kłopoty;)

W tej pracy bardziej jestem zadowolony z tekstur, z modelu mniej, nad kolejnymi obiecuję dłużej posiedzieć.

 

Jasne :) W każdym razie wrzuciłem dla potomności :P Mnie osobiście tylko przednie nogi ciutkę rażą, a konkretnie ta podniesiona, poza tym jest super, a materiały urywają... :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności