rdawlud Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 (edytowane) Witam Mój 3 skończony exterior odkąd ucze się maxa. Poproszę o rady. Co poprawić? Model domu wykonany z tutoriala simonahc, reszte zrobiłem sam. Edytowane 20 Październik 2012 przez rdawlud
shadowsexpe Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 wiesz co jak porady co tu jeszcze poprawić to przenieś to do wip, bo na pewno nie jest ona skończona;) 1. zaparłeś się na te koszmarne drzewa już na kolejnej wizualizacji 2. Trawę miałeś sporo ładniejsza w poprzednich pracach 3. Popracuj nad światłem bo ten front taki przepalony zupełnie nie pasuje do tego co masz w scenie patrząc na cienie i na obrazek na niebie 4. w postprodukcji poprw krzywe kolorów bo teraz ten obrazek jest mdły
rdawlud Napisano 21 Wrzesień 2012 Autor Napisano 21 Wrzesień 2012 Dzięki za wypowiedź, dość dużo wartościowych porad udzielasz na forum. W sumie masz rację, poprosiłbym moderatora o przeniesienie do WIP jeśli można. A co do krytyki: 1. drzewka są z foresta, mam dość słaby komputer i kiedy powrzucam modele z dużo poly to mi wywala scene a te dość ładnie i szybko mi się renderują. Popróbuje z innymi modelami. 2. Poprzednio trawe "siałem" forestem, tutaj jest displace z tutorialu simona. Ostatnio odkryłem właśnie jego tutoriale na stronce i próbuje co jak wychodzi. 3. Co do światła to nie mogę swojego sposobu znaleźć, tutaj świecone jest mapa hdr. 4. Z tym też się bawiłem trochę. Jak podkręce krzywe, to to przepalenie jest za mocne a tak jak teraz rzeczywiście trochę mdło. Spróbuje poprawić. Pozdrawiam
ailambert Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 No trawka trochę zbyt jednolita, jednak nie wiem o co chodzi z tymi drzewkami, bo jak dla mnie mogą być. Natomiast oświetlenie sceny jest zbyt "mdłe" - obszary zacienione są zbyt jasne w stosunku do tych oświetlonych, przy czym te ostatnie szczególnie na ścianie frontowej budynku wydają się faktycznie prześwietlone. Nie wiem czym "świeciłeś" w scenie, ale z reguły, nie wdając się w szczegóły, są dwa światła w exteriorach, jedno "od słońca" i drugie "od nieba". Natężenie tego drugiego mocno bym ograniczył jednocześnie delikatnie zwiększając światło słoneczne i jednocześnie wyostrzając mocno cienie, bo teraz wygląda jak by scena była mocno zachmurzona, a po niebie tego nie widać . Jeśli świeciłeś tylko hdr-ką wstawił bym jeszcze do sceny V-ray sun'a i zrobił to samo co wcześniej napisałem. Popracuj jeszcze nad materiałami, bo choć rozdziałka jest zbyt mała żeby to stwierdzić, ale ten tynk wygląda dość "biednie".
shadowsexpe Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 co do trawy to jest taki plugin nazywa sie autograss nie obciąża sceny, jeśli chodzi o drzewa itp to przerabiaj je do vray mesha zero obciążania kompa dużymi scenami i ciężkimi modelami Drzewka są dosyć sztuczne widać obrazu że to modele dwa jeśli już wsadzasz jeden typ to się nad nim po pastw obróć zmień skale żeby nie wszystkie były takie same
ailambert Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 Sorki ale kiedy pisałem posta widać już zdarzyłeś odpowiedzieć koledze, więc część z tych rzeczy o których napisałem jest nie aktualna;)
shadowsexpe Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 Do materiału tynku wsadź do bumpa mapkę cellular i się nią pobaw oczywiście nie przesadź bo wtedy będzie za duża chropowatość ailambert a za co ty przepraszasz na forum nie raz się nachodzą odpowiedzi ;)
ailambert Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 A tak już zupełnie na marginesie, ta metoda tworzenia trawy poprzez displace nie jest zła, wymaga jednak ona dobrej, zróżnicowanej, a do tego odpowiednio dużej mapy diffuse a także dużej i zróżnicowanej mapy nierówności. Przy takim zestawieniu rezultaty są naprawdę niezłe a do tego nie wykończą sprzętu. - - - Updated - - - ailambert a za co ty przepraszasz na forum nie raz się nachodzą odpowiedzi ;) He, he kultura musi być;)
shadowsexpe Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 (edytowane) a co do domu to przy takiej bryle możną by nawet ściany zrobić z fajnego betonu. A w ogóle mówisz że świecisz hdri ale samą czy dałeś ją np w świetle vraylight z kształtem dome a także ją poumieszczałeś w enviromencie i mapach odbić? Nie ma to jak kultura, ale nie przesadź my z wersalem ;) Edytowane 21 Wrzesień 2012 przez shadowsexpe
ailambert Napisano 23 Wrzesień 2012 Napisano 23 Wrzesień 2012 Kto wymyslił tak wredną i wstrętną budę? No fakt, Wersalu tu nie będzie...
rdawlud Napisano 23 Wrzesień 2012 Autor Napisano 23 Wrzesień 2012 (edytowane) Dziękuje za takie zainteresowanie. Dużo dobrych rad się pojawiło, napewno przetestuje w najbliższym czasie. shadowsexpe: Świecone jest mapą hdri. Robie tak, że (widziałem wiadomo w jakims tutorialu), że wrzucam mapę do vraya w environmencie do światła i odbić, oraz do render environment i potem nateżenie światła zmieniam zwiększając/zmniejszając multiplayera w ustawieniach materiału VrayHDRI. Testowałem także oświetlenie w postaci światła Vray Dome, i tam wrzucam mapę HDRI i wtedy dodaje też do odbić. Ale lepsze rezultaty moim zdaniem były przy wykorzystaniu metody pierwszej. Chociaż zapewne z powodu braku umiejętności w odpowiednim ustawieniu parametrów. Z ustawianiem światła czeka mnie jeszcze wiele prób i błędów, zanim znajdę najbardziej odpowiadającą mi metode. Co do postu POSEJONA to tak jak pisałem na początku, tutorial o modelowaniu znaleziony w internecie. Zresztą bardzo dobry. A architektura fakt, nie jest specjalnie urodziwa ale w tym momencie ma to dla mnie drugorzędne znaczenie. Edytowane 23 Wrzesień 2012 przez rdawlud
shadowsexpe Napisano 23 Wrzesień 2012 Napisano 23 Wrzesień 2012 Kto wymyslił tak wredną i wstrętną budę? takich wstrętnych bud jest na kopy na deskach kreślarskich ;) Nie próbowałeś oświetlić sceny daylight z vraysunem i z jakimś tłem za domem natomiast tylko do odbić wsadzić vrayhdri albo w ogóle zlekceważyć tło i je umieścić dopiero w postprodukcji, tak się ogólnie robi i jest to dosyć wygodne
POSEJON Napisano 23 Wrzesień 2012 Napisano 23 Wrzesień 2012 Przepraszam panowie,poniosło mnie;D rdawlud-nie próbowałeś może zmienić trawe? np wymodelować ok 4 żdzbła,a potem rozsiać je za pomocą advanced paintera? Zmieniłbyś potem teksture dodajac do niej vray2sm ,napewno lepiej by to wyglądało
shadowsexpe Napisano 23 Wrzesień 2012 Napisano 23 Wrzesień 2012 POSEJON następny który zbędnie przeprasza, nikt się nie oburzył niech się martwi o to ten kto tworzy takie koszmarki architektoniczne ;)
rdawlud Napisano 24 Wrzesień 2012 Autor Napisano 24 Wrzesień 2012 Poprawiłem trochę ostatni render. Mam nadzieję, że na plus. Zmieniłem trawę i świeciłem tutaj vraysunem a hdri tylko do odbić. W dobrym kierunku idę? Załączam jeszcze goły render, bo może w post produkcji mogę jakieś błędy robić. No i takie pytanie jeszcze. Jak ustawić zakres renderowania, żeby było dokładnie to co pokazuje kamera. Bo u mnie jak widać kamera ustawiona mniej więcej tak jak widac po post produkcji a renderuje mi się zawsze troche większy obszar i potem muszę kadrować.
DEkoy Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 (edytowane) oj Pawła simonahc skręca od tych niewybrednych komenatrzy na temat tego projektu ;] http://motyw.org/37192/346056/work/single-family-house EDIT: co do samego pytania to będąc w widoku kamery kliknij jej nazwe i zaznacz Show safe frame. Obrazek już kolorystycznie jest całkiem całkiem, ale budynek przedstawiłeś kompletnie nieciekawie. Punkty zbiegu perspektywy są dokładnie takie same, przez co dom staje się takim geometrycznym klockiem, żadnej dynamiki. Polecam Ci pooglądać prace Pawła Podwojewskiego, absolutnego mistrza wizualizacji, przyjrzyj się jak stawia kamery, skąd pada światło i co na tej scenie się dzieje. Edytowane 24 Wrzesień 2012 przez DEkoy
ailambert Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 oj Pawła simonahc skręca od tych niewybrednych komenatrzy na temat tego projektu ;] http://motyw.org/37192/346056/work/single-family-house Widać na forum zebrało się towarzystwo miłośników postmodernizmu ( daszki, kurniki, gzymsiki i te sprawy ) i hejtują nawet całkiem przyzwoitą moderne ;)
ailambert Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 @rdawlud Obrazek wygląda już całkiem nieźle, widać że nieźle sobie radzisz z postprodukcją, jedynie te ustawienia kamery... Mógłbyś napisać dokładniej z jakich tutoriali korzystałeś, jakiś link albo coś, jeśli to nie tajemnica.
rdawlud Napisano 24 Wrzesień 2012 Autor Napisano 24 Wrzesień 2012 Żadna tajemnica. Modelowanie budynku i trawa są tutaj: http://cgworkshop.org/tutorials , wszystkie tutoriale warte uwagi. Sporo prac Pawała Podwojewskiego mam zapisanych na pulpicie w folderze "inspiracje" ;) A co do kamery to racja, nuda z katalogu. Spróbuję zrobić atrakcyjniejsze ujęcie.
siwy Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 wizka całkiem ciekawa chociaż do realizmu sporo brakuje. sam dom niefajny.
shadowsexpe Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 (edytowane) Jak mówiłem o betonie to nie miałem na myśli dechy szalunkowej teraz architekt by się obraził za bunkier, ale ogólnie wygląda znacznie lepiej ailambert nie mieszaj Pawła Podwojewskiego który jest fenomenalnym wizualizatorem do koszmarku architektonicznego jakim jest ten dom to że zrobił jego wizualizacja nie znaczy że się czepiamy do niego tylko jeśli już to do kolegi architekta który to pudło wyrysował ;) a ogólnie na forum troszkę brakuje wizek typu fallingwater house Edytowane 28 Wrzesień 2012 przez shadowsexpe
POSEJON Napisano 28 Wrzesień 2012 Napisano 28 Wrzesień 2012 Ja mógłbym sprubować zrobić,ale bez rzutów i przekrojów to ani rusz;(
ailambert Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 a ogólnie na forum troszkę brakuje wizek typu fallingwater house Brakuje?! Za słabo przeglądałeś to forum;) Chcesz, masz: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=38209 A oprócz tego coś innego, też zacnego architekta: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=55053 No i jeszcze może to: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=41587 ( szczególnie ta ostatnia ) Choć odległe od Wrighta to i tak niezłe, no i świetna wizka: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=58293 Wszystkie wizki ze srebrnej i ostatnia ze złotej galerii.
ailambert Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 A tak ogólnie to nie wiem o co ten szum, skoro kolega dopiero się uczy a domek pochodzi z tutoriala;)
rdawlud Napisano 29 Wrzesień 2012 Autor Napisano 29 Wrzesień 2012 No w sumie trocę bunkier jest. Póki co naprawdę męczę się żeby było w tych wizkach coś fotorealizmu bo wszystkie wychodzą jak obrazki namalowane. Już niech będzie ten bunkier, ale chciałbym go przedstawić jakoś bardziej w stylu tego co wrzucił aliambert ( świetne wizki swoją drogą, jak zdjęcia) a mi zawsze praca schodzi w innym kierunku. Dzisiaj się trochę pobawiłem, sceny nocnej jeszcze nigdy nie robiłem i taki efekt mi wyszedł z którego nie jestem dość zadowolony bez photoshopa "Ja mógłbym sprubować zrobić,ale bez rzutów i przekrojów to ani rusz;( " Masz na myśli zrobić wizke tego budynku? Jeśli tak to rzut jak i elewacje są do pobrania, albo mogę Ci podesłać na meila. Oraz co do projektu to naprawdę polecam obejrzeć go w wykonaniu Pawła Podwojewskiego http://motyw.org/37192/346056/work/single-family-house bo tutaj wygląda całkiem fajnie, to u mnie wychodzi taki toporny klocek. Pzdr
shadowsexpe Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 (edytowane) ailambert z tego co pokazałeś to tylko jeden dom sie kwalifikuje do Fallingwater house( dom nad wodospadem) cała reszta niema nic wspólnego z tym typem konstrukcji a nie mówiąc już że jest on z evera i podejrzewam że dobrze znany wielu osobą, a zasadniczo dałeś przykłady glass house tylko stojących przy wodzie lub na niej ;) POSEJON a chociażby tu http://www.fallingwater.org/132/fallingwater-drawings-and-plans rdawlud nocne ujecie ze światłami znacznie leprze od drugiego bardziej realistyczne ;) Edytowane 29 Wrzesień 2012 przez shadowsexpe
ailambert Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 @shadowsexpe Ever nie ever, chciałeś masz;) A oprócz fallingwater masz innego klasyka moderny, bo chyba za takiego można uważać Miesa van der Rohe, no chyba, że też kaszana;) Nie wiem o jaką Tobie dokładnie architekture chodziło, bo te przykłady które podałem to czysta moderna, choć Wright reprezentował bardziej organiczne do niej podejście, a więc lekko inne od pozostałych jej przedstawicieli ;) Ogólnie wszystkie linki łączy to, że to są naprawdę niezłe wizki, a takie polecam oglądać każdemu, kto się tym zajmuje i wypowiada na ten temat, na tym forum;)
ailambert Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 @rdawlud Moim zdaniem ustawy kamery są ciągle nie takie. Trochę wyszła taka żabia perspektywa. Najlepiej kamerę ustawiać na poziomie oczu, czyli zazwyczaj mniej więcej 170-180. Poza tym uciekło gdzieś Tobie odczucie głębi, na wizce z photoshopa drzewa za bardzo odcinają się od nieba i są zbyt "ostre". Może zabawa z zdepthem by pomogła.
legomir Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 Jakość by poprawiła lepsza tekstura i mapowanie, jakiś bump i displace ;)
POSEJON Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 shadowsexpe-dzieki za rzuty,może coś pokombinuje w wolnych chwilach;p A jesli chodzi o tą budę to według mnie trzeba posiedzieć nad otoczeniem,drzewami itp bo beton na domku wmiare fajnie wygląda.Ja bym zmienił też temperaturę w kamerze,aby nie było tak niebiesko.
rdawlud Napisano 29 Wrzesień 2012 Autor Napisano 29 Wrzesień 2012 Dzięki wielkie. Trochę głębi i zmiana balansu moim zdaniem wyszła na duży plus w stosunku do tego co wcześniej wrzuciłem. Jak będę robił następne ujęcie to podniosę kamere, bo tutaj rzeczywiśćie jest żabio, ok. 50 cm Chociaż do mojego wyobrażenia jak to powinno wyglądać jeszcze wiele brakuje. Na teksturach jest i bump i displace. Nie wiem, czy dopieszczać projekt tego domku czy wziąć się za coś nowego bo tak sobie powoli klece portfolio żeby może popytać się o praktyki w biurach architektonicznych bo chciałbym coś na studiach zacząć robić już w kierunku pracy . No ale poziom moich prac mnie nie za bardzo zadowala póki co ale wtedy byłaby większa motywacja też. I jeszcze pytanie, czy wypada taki projekt wrzucać do portfolio bo to bryła moja nie jest no ale wszystkie inne rzeczy robiłem sam?
POSEJON Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 Ja bym nie rozmazywał tych drzewek z tyłu,tylko dodał jeszcze tyle,aby zakryły te dziury miedzy tymi co są,na jakiej uczelni studiujesz,który rok?
shadowsexpe Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 Tym dofem czy tez blurem na drzewach popsułeś scenę przy tym oddaleniu i przy takim świetle to jednak to powinno być wyraźne ;)
rdawlud Napisano 29 Wrzesień 2012 Autor Napisano 29 Wrzesień 2012 Na politechnice poznańskiej, teraz zaczynam 3.
rdawlud Napisano 20 Październik 2012 Autor Napisano 20 Październik 2012 (edytowane) Nie miałem ochoty na modelowanie następnej sceny, zrobiłem więc następne podejście do tego domu z którego nie byłem zadowolony. Zrobiłem więcej roślinności, trochę zmieniłem ujęcie, inaczej świece. Co sądzicie? I takie pytanie jeszcze. Scena jest dość lekka, w czasie renderu zużywam 1,3 GB ramu/ 2 GB. Renderuje mi się bez problemu w rozdzielczośći 1280x720 na średnich ustawieniach (irr map medium, light cache 1000) w czasie ok. 1h. A jak chcę wyrenderować w 1920x1040 to za każdym razem na samym początku wyskakuje mi błąd przy " preparing direct light" i muszę zamknąć maksa. Ramu wtedy nie używam połowy nawet, inne sceny w tej rozdziałece renderują się bez problemu. Może ktoś miałby jakąś sugstie co zrobić. Wiem, że ramu mam mało i zazwyczaj jest to główny powód wysypywania maxa, ale monitoruje jego zużycie Memory Cleanerem i jakby max się wyłączał jak mi zużycie podchodzi pod maxa to wiem czemu a tak nie mam pojęcia. Pozdrawiam Edytowane 20 Październik 2012 przez rdawlud
shadowsexpe Napisano 21 Październik 2012 Napisano 21 Październik 2012 Co raz ładniej to się prezentuje, chodzi mi o oświetlenie sceny. Co do problemu to pokarz vraylog ;)
shadowsexpe Napisano 21 Październik 2012 Napisano 21 Październik 2012 Kiedyś na lapku mi cos takiego wywalało i wtedy pomogło przejrzenie wszystkich displacementów jakie były w scenie, wyłączałem po kolji i sprawdzałem który spowoduje wywrotkę przy większej rozdziałce, możesz także spróbować zrobić irr map i light cache map przy mniejszej rozdzielczości i na nich wyrenderowac potem ujecie w takiej rozdziałce jak chcesz. Pozbądź się także tego ostrzeżenia które ci wywala w light cache w reconstruction parametr zaznacz Use light cache for glossy rays czasami trzeba także zaznaczyć Retrace threshold
ailambert Napisano 21 Październik 2012 Napisano 21 Październik 2012 Jeśli chodzi o domek, to faktycznie jest już dużo lepiej, aczkolwiek ja bym jeszcze kilka rzeczy zmienił, poprawił. Przede wszystkim zwróć uwagę na cień drzewa na ścianie budynku po lewej stronie wizki. Jest zbyt ostry, szczególnie jeśli zwróci się uwagę na stan nieba, czyli dość pochmurny dzień - tym bardziej powinien być miękki. Nie wiem czym świecisz, ale domyślam się że vray sun, jeśli tak, jest tam jedno z ustawień które odpowiada za ostrość lub miękkość cienia, zależnie jak na to patrzeć. Druga sprawa to otoczenie, czyli drzewa i krzewy, zauważyłem, że te krzaczki na pierwszym planie są delikatnie zblurowane, a te drzewka które są najdalej są ostre, może lepiej było by odwrotnie albo jedne i drugie delikatnie rozmiękczyć. Kolejna, ostania sprawa, to odcień, kolor całej "zieleni" na Twojej wizce, jak dla mnie za dużo tam zółcieni, przez co całość wydaje się nadnaturalnie "świecić", i po prostu bije po oczach. W taki pochmurny dzień kolor liści powinien raczej dążyć do granatu lub niebieskiego, czyli do bardziej zimnych odcieni zielonego. Da to się zrobić w photoshopie, lub bezpośrednio w maksie poprzez zabawę z materiałami. To było by na tyle, znaczy to co się rzuca najbardziej w oczy przy pierwszym spojrzeniu. Jeszcze na koniec dodam, że już jest sporo lepiej w porównaniu z pierwszą wizką, a może być znacznie lepiej bo już tylko został krok od ideału;) A tak całkiem na zakończenie, odnośnie tego komunikatu, to ja bym zmienił system na 7 64bit, do tego dokupił jeszcze z 4 GB RAM-u i założę się że było by po problemie;)
rdawlud Napisano 22 Październik 2012 Autor Napisano 22 Październik 2012 "możesz także spróbować zrobić irr map i light cache map przy mniejszej rozdzielczości i na nich wyrenderowac potem ujecie w takiej rozdziałce jak chcesz." Nie rozumiem, jak mogę to zrobić? Posprawdzam displace jak tak. Dzięki ailambert, mega dobry komentarz. Dzięki za uwagi. Pzdr
shadowsexpe Napisano 22 Październik 2012 Napisano 22 Październik 2012 możesz robić render z pominięciem obliczeń light cache i irr map musisz tylko najpierw stworzyć te mapy dla danej sceny. W iradiance map masz belkę mode standardem robisz from single frame a masz możliwość zrobić te obliczenia z pliku wybierasz opcje From files. Przed robieniem renderu w rozdzielczość w jakiej ci nie wywala maxa zapisujesz mapy w irr map i w light cache puszczasz render z ustawieniem single frame max zapisuje do wcześniej przez ciebie stworzonych plików wszystkie parametry dotyczące irr i light cache teraz zmieniasz rozdzielczość na tak jak chciałeś osiągnąć kiedy ci się max wywalał a w zakładkach tych co wcześniej zmieniasz na from file i podajesz ścieżki do plików które wcześniej stworzyłeś. w ten sposób vray zrobi ci render nie robiac obliczen passów tylko z danych jakie ma w plikach
rdawlud Napisano 27 Październik 2012 Autor Napisano 27 Październik 2012 (edytowane) Pracuję już nad następną sceną, ale w przerwie chciałem jeszcze popracować nad postprodukcją żeby uzyskać jak najbardziej fotorealistyczne rezultaty. Nie mam doświadczenia więc większość robię na oko i staram się jak najpoprawniej zbalansować kolory. Chciałem zrobić scenę w słoneczny dzień i ujęcie nocne na dodatek. 1) mniej żółtego w zieleni 2)wydawało mi się, że w słoneczny dzień promienie powinny jakoś zabarwiać na żółto scene itp. więc spróbowałem nadać cieplejszy ton 3)co myślicie o DOFie w takiej scenie? Daje on bardzo dobre efekty z tego co oglądam na niektórych wizkach, ale jakoś wyczucia nie mam do niego póki co. 4)ujęcie nocne Która wersja jest najlepsza Waszym zdaniem? Edytowane 27 Październik 2012 przez rdawlud
PMat Napisano 30 Październik 2012 Napisano 30 Październik 2012 Jeśli chodzi o dzienną scenę to ostatnia wizka jak dla mnie najlepsza. Nad nocną ja bym jeszcze popracował, szczególnie nad oświetlonymi od wewnątrz oknami, bo jak dla mnie to one powinny być bardziej "miękkie" tzn światło przez nie przenikające powinno być delikatnie zblurowane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się