carrido Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 witam Mam takie problem, że znika mi tekstura po zrobieniu combine w maya ALE NIE CAŁOŚĆ TYLKO jeden materiał pozostałe dwa sa na miejscu. A tam gdzie powienien być brick jest czarno. Próbowałem nałożyć jeszcze raz, reverse normals, set to face, nawet drugi materiał tam się nie nakłada jakby czarna dzióra i nic nie daje się wklepać.pomooocy:-/
jacenty Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 po combine czesto sie psuja przypisane Id materialu .najelepiej to robic jeszcze raz. Ot taki blad niepoprawiony od samego poczatku mayi
carrido Napisano 26 Wrzesień 2012 Autor Napisano 26 Wrzesień 2012 hmm...faktycznie to bład, który od dawna występuje i o ile przy eksporcie postacie będzie to duzy problem o tyle model angielskiego domku można inaczej wyeksportować do UDK. Wpadłem na pomył by po prostu ten model nie złączać w jedną całość a podzielic na 4 elementy główne i w ten sposób nie muszę dealować z tym błedem. Wcześniej chciałem złączyć domek w jedną całość by zaoszczędzic na draw cals ale...cóż z Mayką nie wygrasz:-)
ultrakaka Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 Jeśli będziesz miał więcej niż jeden materiał na modelu i tak masz więcej draw calls.
moss Napisano 2 Październik 2012 Napisano 2 Październik 2012 Jesli masz takie problemy to przed combinem usuń historie i daj freeze transformations w zakładce modify powinno działać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się