Napisano 25 Wrzesień 201212 l witam Mam takie problem, że znika mi tekstura po zrobieniu combine w maya ALE NIE CAŁOŚĆ TYLKO jeden materiał pozostałe dwa sa na miejscu. A tam gdzie powienien być brick jest czarno. Próbowałem nałożyć jeszcze raz, reverse normals, set to face, nawet drugi materiał tam się nie nakłada jakby czarna dzióra i nic nie daje się wklepać.pomooocy:-/
Napisano 26 Wrzesień 201212 l po combine czesto sie psuja przypisane Id materialu .najelepiej to robic jeszcze raz. Ot taki blad niepoprawiony od samego poczatku mayi
Napisano 26 Wrzesień 201212 l Autor hmm...faktycznie to bład, który od dawna występuje i o ile przy eksporcie postacie będzie to duzy problem o tyle model angielskiego domku można inaczej wyeksportować do UDK. Wpadłem na pomył by po prostu ten model nie złączać w jedną całość a podzielic na 4 elementy główne i w ten sposób nie muszę dealować z tym błedem. Wcześniej chciałem złączyć domek w jedną całość by zaoszczędzic na draw cals ale...cóż z Mayką nie wygrasz:-)
Napisano 26 Wrzesień 201212 l Jeśli będziesz miał więcej niż jeden materiał na modelu i tak masz więcej draw calls.
Napisano 2 Październik 201212 l Jesli masz takie problemy to przed combinem usuń historie i daj freeze transformations w zakładce modify powinno działać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto