szpic Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 Witam rozpoczynam swój 2 projekt. Tym razem nie jest to tutorial tylko model od podstaw robiony samemu na podstawie bluprintów oraz zdjec dostepnych w internecie planuje rozpoczac od najtrudniejszych moich zdaniem rzeczy: Układ jezdny. Podziele sie tym co narazie mam i licze na konstruktywną krytykę oraz rady. Pozdrawiam! Wyglad docelowy " [ATTACH=CONFIG]87600[/ATTACH]
szpic Napisano 26 Wrzesień 2012 Autor Napisano 26 Wrzesień 2012 znowu te szwaby i wermacht przepraszam ale akurat znalazlem z tego modelu duzo obrazów, chciałem zrobic merkave, ale tutaj bylo duzo ciezej z obrazami w wiekszej rozdzielczosci. jeszcze raz przepraszam :( przy okazji zauwazylem, że zapomnialem zmienic liczbe laczen na srubach itp i wyszlo mi, ze podwozie z jednej strony to 500tys polygonów. Chyba o wiele za duzo?
illusion Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 to zależy co rozumiesz przez "podwozie z jednej strony" - jeśli same te kółka, które pokazałeś x 7 to jak dla mnie duużo za dużo. Pamiętaj ile żelastwa jeszcze przed Tobą. Powodzenia
mrys Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 przepraszam ale akurat znalazlem z tego modelu duzo obrazów, chciałem zrobic merkave, ale tutaj bylo duzo ciezej z obrazami w wiekszej rozdzielczosci. jeszcze raz przepraszam :( A za co przepraszasz? Cudze kompleksy to nie Twoja wina. Do pojazdu mam sentyment, bo dawno dawno temu robiłem jego rysunki jako jedno z pierwszych zleceń. A 500 tys poly po jednej stronie to rzeczywiście dużo, jeżeli to same kółka.
szpic Napisano 27 Wrzesień 2012 Autor Napisano 27 Wrzesień 2012 ok zabrałem sie za koła. Zauwazyłem ze na kolo był nałozony turbosmooth x2 dlatego wychodzilo ok 55 polygonów na 1 kolo. dalem smooth i teraz mam 9400 na jedno kolo ( taka ilosc juz chyba nie jest za duza? stworzylem tez wersje low majaca ok 2000polygnów ( juz po dodaniu smooth) jest jednak zauwazalny problem. mimo ze kolo ma 40 krawedzi widac na nim zalamania tzn nie jest to kolo idealnie okragle. jak dam turbosmooth x1. (liczba polygonów rosnie do 20tys na 1 kolo) jest idealnie okragle. Co robic? tego detalu tzn brak idealnego okregu nie bedzie widoczny czy tez dac ten ts x1 ? ponizej zdjecie kol z 2k polys i 9.4k polys gdzie widac te kąty
Patrinhopl Napisano 27 Wrzesień 2012 Napisano 27 Wrzesień 2012 Próbowałeś dać chamfer na krawędzie? wtedy raczej nie powinno być kątów
szpic Napisano 27 Wrzesień 2012 Autor Napisano 27 Wrzesień 2012 zrobiłem gąsienice( a raczej sie staralem zrobic biorac pod uwage moje umiejetnosci :) ) Tym razem nie przesadzilem z iloscia poligonów jedno ogniwo to ok 900. wiem, ze aby je kopiowac moge uzyc spacial tool. i dodac sciezke z lini. I teraz pytanie jak zrobic aby sie one obracaly zgodnie z polozeniem? aby te na górze byly obrocone o 180* wzgledem tych na dole :) Zdjecia:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się