Jump to content

szpic

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About szpic

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Katowice
  1. Mam pytanie zdradzisz jak najlatwiej osiagnąć taki wygląd błotnika oraz obudowe tłumika?( chodzi o te otwory)
  2. zrobiłem gąsienice( a raczej sie staralem zrobic biorac pod uwage moje umiejetnosci :) ) Tym razem nie przesadzilem z iloscia poligonów jedno ogniwo to ok 900. wiem, ze aby je kopiowac moge uzyc spacial tool. i dodac sciezke z lini. I teraz pytanie jak zrobic aby sie one obracaly zgodnie z polozeniem? aby te na górze byly obrocone o 180* wzgledem tych na dole :) Zdjecia:
  3. ok zabrałem sie za koła. Zauwazyłem ze na kolo był nałozony turbosmooth x2 dlatego wychodzilo ok 55 polygonów na 1 kolo. dalem smooth i teraz mam 9400 na jedno kolo ( taka ilosc juz chyba nie jest za duza? stworzylem tez wersje low majaca ok 2000polygnów ( juz po dodaniu smooth) jest jednak zauwazalny problem. mimo ze kolo ma 40 krawedzi widac na nim zalamania tzn nie jest to kolo idealnie okragle. jak dam turbosmooth x1. (liczba polygonów rosnie do 20tys na 1 kolo) jest idealnie okragle. Co robic? tego detalu tzn brak idealnego okregu nie bedzie widoczny czy tez dac ten ts x1 ? ponizej zdjecie kol z 2k polys i 9.4k polys gdzie widac te kąty
  4. przepraszam ale akurat znalazlem z tego modelu duzo obrazów, chciałem zrobic merkave, ale tutaj bylo duzo ciezej z obrazami w wiekszej rozdzielczosci. jeszcze raz przepraszam :( przy okazji zauwazylem, że zapomnialem zmienic liczbe laczen na srubach itp i wyszlo mi, ze podwozie z jednej strony to 500tys polygonów. Chyba o wiele za duzo?
  5. Witam rozpoczynam swój 2 projekt. Tym razem nie jest to tutorial tylko model od podstaw robiony samemu na podstawie bluprintów oraz zdjec dostepnych w internecie planuje rozpoczac od najtrudniejszych moich zdaniem rzeczy: Układ jezdny. Podziele sie tym co narazie mam i licze na konstruktywną krytykę oraz rady. Pozdrawiam! Wyglad docelowy " [ATTACH=CONFIG]87600[/ATTACH]
  6. Otrzymany efekt koncowy: chyba nie ma zle jak na 1 projekt wziety na serio :D
  7. Jest to na podstawie tutoriala, ale nie zawsze sie trzymam go, poniewaz nie zawsze wychodzi wszystko jak tam jest i zmieniam niektore rzeczy. tutaj efekt planowany efekt koncowy: link do tutka : http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/model-a-high-poly-rpg-rocket-launcher-in-3ds-max-day-1/ i tutaj mam pytanie: jak widac moje zrzuty to zwykly printscreen poniewaz w renderze nie jestem w stanie uzyskac takiego detalu jak tutaj, oraz podobnego efektu oswietlenia ( w tutku nie jest to wyjasnione). Temat zalozylem niejako przyszlosciowo, poniwaz po skonczeniu tego projektu planuej nastepny zrobic juz wlasnorecznie bez zadnego tutoriala
  8. Witam postanowiłem sie podzielić rpg, które tworze powoli. Z radością przyjme wszelkie rady :) Pozdrawiam:
  9. podbijam. Sam sie ciekawie jak zrobic taka gasienice. ps spytam z ciekawosci ile calosc sie renderuje w normalnej rozdzielczosci?
  10. Dzieki za rady. Zgodnie z sugestią dodałem siatkę
  11. Dzien dobry jestem nowy w 3ds max'ie i rozpocząłem pierwszy wiekszy projekt. Poniżej bede dodawał zrzuty ekranu w miare postepu prac. Licze na waszą pomoc i konstruktywną krytyke :)
  12. wybacz az tak glupi nie jestem ;) Wlasnie chodzi o to, ze jak wlasnie manipuluje tymi "kółkami" to nie ma żadnego efektu. Nic się nie dzieje
  13. przepraszam źle się wyraziłem. Na myśli miałem ze ustawiłem tak jak trzeba na 0.0 I jak wybieram magnes i daje rotate to nic sie nie dzieje. Nie otrzymuje efektu jaki ma byc po wykonaniu pkt 5
  14. mam dziwny problem z pkt 4. Zrobilem wszystko tak jak trzeba ale nic sie nie "odgina" tak jak na screenie
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy