ppaaoolloo Napisano 1 Październik 2012 Napisano 1 Październik 2012 Witam. Wiem, że o lustrach było już wiele razy. Problem dotyczy jednak ustawienia luster na przeciwko siebie. W rzeczywistości następuje wtedy odbicie w nieskończoność. Taki efekt jest mi potrzebny. Próbowałem jak zawsze użyć materiału z wysokim reflection. Byłem pewien że zadziała, ale odbił przedmiot między lustrami tylko 5 razy! Może da się to odblokować żeby było realnie? Wystarczy żeby te odbicia wyglądały na nieskończone - czyli odbicie ok. 50 razy? Tyle aby nie dało się zauważyć. Przy 5 odbiciach niestety widać... nie ma efektu. Proszę Was o pomoc, sugestie.
olaf Napisano 1 Październik 2012 Napisano 1 Październik 2012 no w ustawieniach materiału masz zwykle ile refleksji ma liczyc.
Miłosz3ds Napisano 1 Październik 2012 Napisano 1 Październik 2012 Myślę że jak ustawisz 20 to już będzie luz spokojnie - zależy to od wielkości rendera i oczywiście lustra.
Loki Napisano 1 Październik 2012 Napisano 1 Październik 2012 jaki silnik renderujący? jeśli vray - to w ustawieniach materiału , w zakładce reflection masz "max depth"
ppaaoolloo Napisano 1 Październik 2012 Autor Napisano 1 Październik 2012 OK. Parametr max depth w górę i git ;) Dziękuję. Szacun za szybką odp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się