damianosss Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Witam, zaczynam modelować pierwsze auto (audi tt), po przygotowaniu w ps blueprintsów i po wrzuceniu ich do 3dsa, na plane wychodzą bardzo "pixelowato", czy można jakoś poprawić ich jakość? Która metodą zaczynacie modelowanie? (ja robię, że na perspektywie robie 4 plany i wrzucam na to siatki auta i na 3 pozostałych oknach buduję plane po plane'e kopiując edge) Ja sie bawię w 2009, Waszym zdaniem lepiej zaczynać w nowszych wersjach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
latos Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Wchodzisz do Customize->Preferences->ViewPort->Configure Driver -> Background Texture siezes dajesz na 1024 i zaznczasz Mtach Bitmap.... i w tym okienku niżej Download Texture Sizes dajesz na 512 i też zaznaczasz Match... Co do metody modelingu zależy od Ciebie, jedni wolą box modeling a inny spline modeling. Jak dopiero zaczynasz to możesz zerknąć na mój kanał na YT. http://www.youtube.com/LatoTuts Tam masz opisane modelowanie VW Passata krok po kroku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Docent Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 1 - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 2 - to zalezy w czym Ci wygodnie, ale polymodeling to chyba najpopularniejsza i najbardziej wygodna metoda do tworzenia bryl auta 3 - powinno wystarczyc na poczatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damianosss Napisano 2 Październik 2012 Autor Share Napisano 2 Październik 2012 Jezu.. kocham to forum, we wszystkim pomagają a nie gnoją ! Ja zaczynam od plainów..jak skończę auto to na pewno wrzucę tutaj efekt mojego pierwszego auta ;) jeszcze tylko muszę jakos poszukać tutki dotyczące cieni i takich tam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi