Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, zaczynam modelować pierwsze auto (audi tt), po przygotowaniu w ps blueprintsów i po wrzuceniu ich do 3dsa, na plane wychodzą bardzo "pixelowato", czy można jakoś poprawić ich jakość?

 

Która metodą zaczynacie modelowanie? (ja robię, że na perspektywie robie 4 plany i wrzucam na to siatki auta i na 3 pozostałych oknach buduję plane po plane'e kopiując edge)

 

Ja sie bawię w 2009, Waszym zdaniem lepiej zaczynać w nowszych wersjach ?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wchodzisz do Customize->Preferences->ViewPort->Configure Driver -> Background Texture siezes dajesz na 1024 i zaznczasz Mtach Bitmap.... i w tym okienku niżej Download Texture Sizes dajesz na 512 i też zaznaczasz Match...

 

Co do metody modelingu zależy od Ciebie, jedni wolą box modeling a inny spline modeling.

Jak dopiero zaczynasz to możesz zerknąć na mój kanał na YT. http://www.youtube.com/LatoTuts

Tam masz opisane modelowanie VW Passata krok po kroku.

Napisano

Jezu.. kocham to forum, we wszystkim pomagają a nie gnoją !

 

Ja zaczynam od plainów..jak skończę auto to na pewno wrzucę tutaj efekt mojego pierwszego auta ;) jeszcze tylko muszę jakos poszukać tutki dotyczące cieni i takich tam :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności