Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostatnio postanowiłem zrobić coś od początku do końca, między innymi po to, żeby sprawdzić jak moja nauka zadziałałaby na poważnym zleceniu. Przedstawiam wynik mojej pracy. Tydzień wyrwany z życia. Proszę o konstruktywne opinie.

 

nimf.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nóżki (uda) dość krótkie się wydają, na prawe skrzydło ciut światło z prawej by mogło działać, żeby błona była bardziej podkreślona (kształt) bo wygląda jak płaska deska a nie czuje się żeby było jakoś naprężone mocno)

włosy też bardziej podświetlone z drugiej strony

powinieneś się chyba zdecydować na jakieś dopełniające światło w innym kolorze, to by chyba ułatwiło czytanie sceny

 

tło wydaje się być niezależne od światła na postaci (chyba,ze ją rozświetla wewnętrzny żar ;]), kamienie z tyłu też troszkę dziwnie szczególnie u dołu ( nie czuje się do końca bryły całości i poszczególnych elementów)

 

jak dla mnie spoko, ale tak do pasa postać, a od pasa tło xD, mam nadzieję, ze z jakimś sensem piszę, jbc niech ktoś poprawia bardziej kompetentny

Napisano

fajnie do przodu pierwsze wrażenie jest "o status takie coś?" także git :)

 

bo chwili dopiero zauważam niedoróbki lecimy po kolei:

-ta czaszka jest straszna znajdz jakąś dobrą refke.

-jak dajesz rim light na skrzydłach to znaczy ze jest ostre światło z tyłu a na błonie skrzydeł wogole tego nie widać(sss'a)

-draperia na rękach nieprzekonywująca się wije.

-same dłonie odcięte od reszty chyba przez za ciemny walor.

-przesadziłeś z uwydatnieniem bryły piersi przydało by się tam trochę to wszystko uspokoić

 

tak czy inaczej bardzo fajnie trochę taki feeling fantasyd**eczki z lat 80/90 :D

Napisano

Coyote: Bo ja potrafię, ale lenistwo bierze górę nad pracą.

 

Oczywiście zajmę się poprawkami, bo szkoda pracy, jak ma być coś nie tak. Po tylu godzinach dłubania, człowiekowi zaczyna ilustracja już jeździć po brzuchu i błędy stają się mało widoczne dla zmęczonego oka. Co do skrzydełek, to było przebicie światła przez błony, ale się zgubiło.

 

Tymczasem człowiekowi, aż zęby zgrzytają jak się tyle narobi i na 100 odwiedzonych 2 odpowiedzi.

Napisano

Hej.

 

Jeśli mogę mieć uwagę do kompozycji - to tonalnie część z głową panny zlewa się z tłem. Jak przymrużysz oczy i spojrzysz na obrazek, to od razu wyjdą ci główne kontrasty, które budują kompozycję. Zobaczysz, że wychodzą na pierwszy plan rozświetlone piersi i tło za skrzydłami. Ta dziwna kolumna z tyłu sprawia, że kontur panny zupełnie ginie. Trochę chyba brakuje najjaśniejszych świateł.

 

Zoba: http://bit.ly/OCJYKd

 

No i materiały, przydałoby się różnicowanie draperii (szczególnie draperii), skał. Tak jak wspomniał Coyote, sss na skrzydłach - to na pewno dużo zrobi.

 

Jeśli chodzi o anatomię to niestety nie znam się, bo to moja pięta achillesowa. To co mi się rzuca w oczy, to gradient od pępka w dół, gdzie nie wiadomo co się dzieje. Dla mnie to mało trochę wiarygodnie wygląda.

 

Ale żeby nie było, ogólny odbiór jest bardzo ok. Sam bym tak pewnie postaci nie zrobił. Jeśli zaś chodzi o czas przy tego typu komercyjnych zleceniach, to trudno powiedzieć. Pewnie zależy dla kogo się pracuje. Wydaje mi się, że jak nie jest to topowa firma, to zejście z czasu przy tego typu zleceniach jest wręcz kluczowe - ale mówię to jedynie ze swojego krótkiego doświadczenia. Wklejka z fot tutaj pomaga :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności