Piotr Dobosz Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 Czesc zaczynam moja pierwsza powarzna animacje, i bardzo bym prosil o wasza pomoc w animacji bedzie zawrata wiekszosc typow animacji od lejacej sie wody, ogien, bijace sie szklo i z czym mam najgorsze problemy ruchy czlowieka:( wymodelowalem juz wiekszosc rzeczy ale mam problem z ruchami by byly jak najbardziej realistyczne. prosze jesli ktos by mial czas i checi spojrzcie na moja pracke:)
Piotr Dobosz Napisano 9 Sierpień 2004 Autor Napisano 9 Sierpień 2004 a tutaj daje link dla chetnych:) http://www.bright.3lan.pl/max3d1.mov mam prblem juz z samym poczatkiem ruchow zobaczcie prosze co tutaj jest zle jesli mozecie a obiecuje ze to bedzie bardzo dobra pracka:) widze narazie po modelingu:)
Bhaal Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 troche za szybko to idzie , a po drugie jakoś dziwnie się na rękach odbija jak by miał w nich sprężyny powinien wylądować na ziemi i zrobić fikołka :)
Piotr Dobosz Napisano 9 Sierpień 2004 Autor Napisano 9 Sierpień 2004 w sumie masz racje a po fikolku powoli wstac bo nastepnym jego ruchem bedzie zabicie osoby wiec moze i masz racje bo w scenariuszu on mial sie obrucic stanac na prostych nogach a nastepnie odwrocic sie i strzelic ale w sumie twoj pomysl jest lepszy dzikuje bardzo za pomoc:)
Piotr Dobosz Napisano 9 Sierpień 2004 Autor Napisano 9 Sierpień 2004 spokojnie dunde to dopiero poczatek:) musze jeszcze bardzo duuuuzooo zrobic i jeszcze wiecej sie nauczyc:( tylko mam problem z tymi ruchami ale dam sobie rade bo np. animacja pekajacego szkla juz nie jest problemem:) czy inne takie tego rodzaju:) no ale te ruchyyy Dzieki Dunde i pozdrawiam serdecznie:)
Kris_R Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Prośba Piotrku... jeśli dajesz nam ruch do analizy to nie animuj kamery bo to potrafi mocno zniekształcić. Później, jak animacja będzie gotowa to ruch kameru możesz sobie dodać... ale na razie trzeba mocno tą animkę przydusić bo nie jest dobrze...
Piotr Dobosz Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 Dzieki:) pozatym prosze nie ogladajcie juz tamtej animki niedlugo wstawie tutaj update tylko musze nad nim popracowac:) ktory bedzie wygladal, juz wyglada o wiele lepiej Dzieki wszystkim:)
dr Ug Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Eee... dobrze ze przed wyjsciem z domu wlaczylem sciaganie. Obacze co tam wymodziles tym razem ;)
Piotr Dobosz Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 Dr Ug beznadzieja powarznie nie warto ogladac zaczekam i zrobie ladnie to wszystko a puzniej umieszcze przysiegammmm prosze nie ogladaj jeszcze:(
THE MANYSH TRAFO Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 no kolego za szybko sie to dzieje mało dynamiki no i swiatło tam nic nie widać a i daj blura dla bipeta troche to klimacik zmieni
Piotr Dobosz Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 http://www.bright.3lan.pl/ar.avi uzupelnilem braki i zastosowalem sie do waszych rad :) no ale wciaz cos jest nie tak, ale nie wiem co:( wiem ze dobra juz jest wielkosc pliku:) bo tylko 400 kb w avi a nie 2 mb w quick time:)
dr Ug Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Heh, za pozno, wlasnie obejrzalem;) Heh, ta poprawka mnie zabila :D Cwicz dalej, cwicz;)))
Piotr Dobosz Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 jest az tak zle:(? hmmm a myslalem ze nie jest tak zle:( kurcze dzieki za wszystko:)
Ka21k Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Zawsze jak cos dluzszego napisze to mi sie jakims cudem skasuje :/ Oki zaczynam, jeszcze raz :D Piotrku: moze i ja sie nie znam na animowaniu postaci (jeszcze) :D, ale wiem jedno. Nie powinienes pozostawiac klatek w ktorych nic sie nie dzieje. Postac zawsze wykonuje jakis ruch. - przewrot nadal nie wyglada dobrze, twoja postac powinna chyba przewinac sie przez ktorys bark (w koncu ma w rekach giwery i inaczej by nie mogla) - gdy juz laduje to chyb lamie sobie kregoslop :D - popraw moment w ktorym postac sie prostuje, bo dziwnie wyglada (nic dziwnego przeciez ma zlamany kregoslop) :D - gdy obracasz swoja postac do strzalu obruc takrze minimalnie jej biodra To tyle jesli chodzi o mnie. Przypominam ze nie znam sie na animowaniu i to co napisalem powyzej jest wyssane z wykalaczki :D
Piotr Dobosz Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 Dziekuje bardzo:) wlansie o takie rady mi chodzilo naprawde jestem wdzieczny dzikuje wszystkim i zabieram sie do pracy:) dobrej nocy:)
Piotr Dobosz Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 a w tym oto domu, mieszkaniu Robot zabije wlasciciela ktorego nie bedzie widac zaanimuje tak kamere ze bedzie wygladalo ze kamera jest jego oczami i robot strzeli centralnie w glowe:( czlowiek upada a po podlodze wyplywa krew:) koniec Animacji:) latwo bylo powiedziec czeka mnie jeszcze animacja cieczy, poprawa animacji robota, i zbicie szkla realstyczne oraz zrobienie przechodzacego pradu po robocie wiec przewalone ale mam ksiazke magia efektow a z tej ksiazki mozna naprawde duzo sie nauczyc:)
kozioo Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Może skombinuj jakąś kamerke, wyjdź na łączke (niekoniecznie, ale tak będzie najwygodniej:P) i sfilmuj kogoś (albo niech ktoś Ciebie filmuje) kto wykonuje lotny przewrot w przod. W domu obejrzyj klatka po klatce i zobacz jak zachowują sie ramiona, barki i cala reszta ciała przy czyms takim. Teraz jest sztucznie az do bólu.
Piotr Dobosz Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 Masz racje:) wtedy klatka po klatce bede mogl ogladac zachowanie ciala w czasie takiego fikolka i idealnie nalozyc na to ruch:) dziekiii starszniee
Kris_R Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 Kolej na mnie...biorąc poprawkę, że to robot i ma prawo do innej dynamiki to jedna "trochę" przesadziłeś... przejrzałem animkę wiele razy i oto jej najsłabsze punkty... -ogólna symetria ruchu... to wygląda fatalnie... przeważnie ruch i zachowania dynamiczne nie są symetryczne... na przyklad podczas podparcia jedna ręka łapie kontakt z podłożem szybciej niż druga... (pomijajac że tu podparcia nie ma) - lądowanie jest też dziwne...zupełnie niezrozumiałe z punktu widzenia motoryki ruchu...jeśli miałby stanąć tylko na nogach no zapewne w większym wykroku, aby zatrzymać taki pęd...a ten garb w ogóle mu nie pomaga... :) zdecyduj.... albo lądowanie do przykucnięcia z podparciem rękoma, albo lądowanie do pełnego wyprostu. Na razie tyle P.s. Jeszcze mi się przypomniało... co do pokoju... w parametrach światła masz coś takiego jak Far Attenuation.... gorąco polecam
Piotr Dobosz Napisano 10 Sierpień 2004 Autor Napisano 10 Sierpień 2004 Dzikuje Kris_R bardzo mi sie przydaje kazda pomoc robie teraz dziesiatki animacji podobnych do tej co tutaj jest i cwicze az bedzie doskonala o ile wogole bedzie kiedys:) dzieki waszej pomocy napewno:) dzikuje:)
THE MANYSH TRAFO Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 co do tego bipeta to nie dałeś blura no i dłonie które wpadają w podłoge no tak byc nie moze jak rozumiem to on ma sie odbic na rekach a to jakoś dziwnie wygląda
darkelf Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 a czemu robisz na bipedach? nie byloby latwiej na kosciach?
Piotr Dobosz Napisano 11 Sierpień 2004 Autor Napisano 11 Sierpień 2004 darkelf bo jeszcze nie potrafie uzywac Bones nie wiem o tym kompletnie nic:( ale napewno nie dlugo sie naucze:) Pozdrawiam
darkelf Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 heh... mozesz robic na bipedach, nie widze przeciwskazan ale mi jakos nie podchodza ;).
kx Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 hm, obejzalem ta animacje pierwsza i druga :) no druga lepsza ale zatrzymaj sobie przed momentem kiedy on sie "odbija" (zreszta to odbicie to tez takie, dlonie musza byc na ziemi!) wyglada to tak jak by skakal na glowke do wody... serio poza do tego idealna :) zapisz sobie ten ruch :) a dalej juz po tym odbiciu wyglada jak by ktos go wywrocil, on nie zgina wogole torsu, a pozniej przy ladowaniu to nie widac ze on sie odgina na plecach... no coz, ale sam bym tak pewnie nie zrobil :) rob rob, ja tam ciagle animuje moja czerwona kulke ;)
Piotr Dobosz Napisano 12 Sierpień 2004 Autor Napisano 12 Sierpień 2004 :) Oj Chlopaki caly czas ciezko pracuje nad tym nagrywam wideo a nastepnie przekladam do maxa renderuje, dalej wyglada sztucznie renderuje i dalej jest zle no ale w koncu wyjdzie:) mam nadzieje:) narazie powrocilem do kulek znowu:( bo musialem pocwiczyc te ruchy opuznione i przyspieszone no ale juz potrafie to robic:) Oj kurcze tutaj wszystko zalezy od szczegolow:( i widze ze od kulek uciec sie nie da:(
Piotr Dobosz Napisano 12 Sierpień 2004 Autor Napisano 12 Sierpień 2004 Darkelf a jest jakas roznica w tym? wiecej jest opcji na kosciach czy cos w tym stylu?:( nic nie znam sie na kosciach i wlasnie chcialbym sie zapytac:( dziekuje z gory:)
Piotr Dobosz Napisano 23 Sierpień 2004 Autor Napisano 23 Sierpień 2004 Witam wszsytkich po dlugiej przerwie ale robie narazie dom robota i caly czas dopracowuje animacje ale natrrafilem na pare takich problemow pomozecie troszke? z gory dziekuje starsznie 1.) (jak zrobic by moja firanka nagle poruszyla sie pod wplywem wiatru)- ,,to juz wiem:)'' a nastepnie delikatnie powiewala na wietrze:) dalo by sie to zrobic jak by zaanimowac parametr wind speed tylko sie nie da:( jak sobie z tym poradzic? 2.) zrobilem animacje tłukącej sie szyby ktora rozbija sie gdy pocisk w nia uderza ale szyba zaczyna sie bic w klatce 0 a przed klatka 0 nie jest widoczna jak zrobic zeby bylo widac ta szybe przed klatka 0:(i jeszcze tutaj filmik:) http://www.bright.3lan.pl\1a.avi jesli ktos mial by ochote i czas to prosze o chociaz drobna pomoc juz szukalem w helpie ale nie wiem dokladnie nawet jak tego szukac bo to dosc skomplikowane by okreslic to jednym slowem lub dwoma pozdrawiam serdecznie
asfalton Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 mysle ze rece powinny musie lekko ugiac przy zetknieci z ziemia ,zeby sobie nie polamal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się