zyga1990 Napisano 11 Październik 2012 Napisano 11 Październik 2012 [ATTACH=CONFIG]87746[/ATTACH] wizualizacja pokoju 3ds max i vray :) niestety mam tylko jeden render jak narazie. co myślicie ? :)
zyga1990 Napisano 11 Październik 2012 Autor Napisano 11 Październik 2012 rzeczywiście nie przykładałem uwagi do skali, nie sądziłem że tak bardzo to widać (starałem się aby obiekty były dobrze dopasowane, na oko jednak nie należy tego robić..) chodzi o samą wielkość obiektów czy też oświetlenie ? ucze sie im wiecej uwag tym lepiej dla mnie :)
Orangegraphics Napisano 11 Październik 2012 Napisano 11 Październik 2012 Chodzi o proporcje i wymiary obiektów, telewizor wygląda na za szeroki, powinien być w proporcjach 16:10 lub 16:9 , książki za szerokie, półki za cieńkie, około 1,8cm-2cm powinny mieć, fotele za liche i za wąskie, kotara jest wrażenie jakby zrobiona była z dywanu, taka gruba, i do tego jest upięta niewidoczną liną, musisz domodelować tą linę, stolik ma jakieś 20 cm, stanowczo za nisko, to samo fotele, ich wysokość pozostawia wiele do życzenia. Modele są wszystkie twoje czy coś ściąganego?
zyga1990 Napisano 11 Październik 2012 Autor Napisano 11 Październik 2012 sporo poprawek dzieki za opis wszystkiego :) modele robiłem wszystkie od zera w trakcie robienia tej wizki. musze do nich wrócić i poprawić ich proporcje zdecydowanie .
Georgas Napisano 11 Październik 2012 Napisano 11 Październik 2012 oprócz tego co powyżej dodam tylko od siebie że praca ma duży potencjał ! powodzenia, GM
zyga1990 Napisano 11 Październik 2012 Autor Napisano 11 Październik 2012 dzięki zabieram się do pracy :D efekty niebawem :)
shadowsexpe Napisano 12 Październik 2012 Napisano 12 Październik 2012 Poręcze od foteli należy poprawić gięte drewno daje ładne łuki a u ciebie jest ząbkowanie, podłoga ma za duże mapowanie dwa przydałoby się dodać do materiału jakiś bump. Filtr AA tez nie najlepiej współpracuje ze światłem w pomieszczeniu ząbkowanie na lekko prześwietlonych miejscach szczególnie widoczne na krawędziach szkła i półek. Parametry samego renderu też musisz mieć na dosyć niskich ustawieniach włączony nie ładne plamy na ścianie pod tv i na samym telewizorze coś się nieciekawego dzieje jeśli chodzi o refleks od światła. Jak masz ustawiony color mapping? Prace chyba warto przenieśc do działu WIP ;)
zyga1990 Napisano 12 Październik 2012 Autor Napisano 12 Październik 2012 no wsumie trzeba popracować - przenosze do wip :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się