dimaxion Napisano 15 Październik 2012 Napisano 15 Październik 2012 Witam, mam problem z wyświetlaniem w oknie perspektywy. Obiekty będące z przodu zachodzą na te bardziej oddalone, a tamte z kolei wychodzą na wierzch przy obracaniu widoku i jego przesuwaniu panem. [ATTACH=CONFIG]87771[/ATTACH] To co widać na screenie to (od dołu) szczyty ścian przebijające strop, mimo że w rzeczywistości są niższe, biurko z zasłoną wychodzą przed ścianę, a są w środku pomieszczenia itd. Nie da się przez to pracować, bo w podglądzie obiekty są raz w środku, raz poza pomieszczeniami i przenikają się jak chcą. Miał ktoś tak? Pozdrawiam
Miłosz3ds Napisano 15 Październik 2012 Napisano 15 Październik 2012 Cześć. Miałem tak, ale na szczęście restart maxa rozwiązywał problem. Która wersja programu, jaka karta graficzna, czy wszystkie poprawki do maxa i najnowsze sterowniki do karty zainstalowane?
dimaxion Napisano 15 Październik 2012 Autor Napisano 15 Październik 2012 max 2013, quadro 2000, 16 ramu, 2x xeon 2,4GHz, wszystko poinstalowane, restart nie pomaga. Dzięki za szybką odpowiedź:)
Miłosz3ds Napisano 15 Październik 2012 Napisano 15 Październik 2012 A jak zmienisz sterownik wyświetlania np na Directa? W każdej scenie masz podobny problem czy tylko w tej?
dimaxion Napisano 15 Październik 2012 Autor Napisano 15 Październik 2012 w każdej scenie tak mam. Zmieniłem na directa na chwilę i jest ok, ale nie da rady na nim jej edytować(za dużo poly). Po ponownym przełączeniu na nitrousa problem wraca...
Miłosz3ds Napisano 16 Październik 2012 Napisano 16 Październik 2012 Czołem. Starałem się znaleźć pliczek w którym miałem ten sam problem - żeby przypomnieć sobie co zrobiłem że udało się go pozbyć. Niestety nie znalazłem. Z tego co pamiętam kombinowałem coś z kamerą - zobacz czy da coś jej usunięcie. Czasem jak w kamerze pobawisz się ustawieniami ogniskowej "obiektywu", to potem działając nawet w zwykłym widoku perspective/ortographic wszystko się sypie i pokazuje Ci obraz jakbyś patrzył z tej kamery. Więc spróbuj ją wywalić. Następna rzecz - zobacz jak się ma do tego skala sceny, czyli np. jak wszystko przeskalujesz (jeśli to możliwe) to czy nadal będzie tak samo błędnie wyświetlać. Przepraszam, że tak strzelam ale za nic nie mogę sobie przypomnieć jak sam to rozwiązałem, może coś Ci pomoże. Pozdrawiam i powodzenia!
dimaxion Napisano 16 Październik 2012 Autor Napisano 16 Październik 2012 Dzięki wielkie za zainteresowanie. Niestety nie mogę dojść do tego co jest grane. Przełączając na Orthographic uzyskuję czysty obraz, ale na dłuższą metę nie da się pracować cały czas w aksonometrii. Scena jest w dobrej skali, w kamerze nie kombinowałem (ale wiem o co Ci chodzi). No i każda scena wygląda tak samo. Szukam dalej i będę wdzięczny za kolejne pomysły:) Może w końcu trafimy:) Pozdrawiam i rep!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się