asepl Napisano 16 Październik 2012 Napisano 16 Październik 2012 Witam. Właśnie się miałem się zabierać za weight painta, gdy spostrzegłem tę... Porażkę. Jak się okazuje mój model po nałożeniu turboosmooth'a "skleił" go z modelem, nie tworząc krawędzi. Teraz wygląda to tak: Próbowałem opcji "quadrify all", ale nic to nie zmienia :( Czy ktoś wie, jak/czy da się stworzyć krawędzie/usunąć te wierzchołki? Jakoś nie za bardzo mam ochotę robić od paru dni sprzed...
mafida Napisano 18 Październik 2012 Napisano 18 Październik 2012 W graphite u góry zakładka "Selection" tam znajdź panel "By numeric". Selekcja ustawiona na subobject vertex. Ustawiasz Edges=2 i klkasz ikonke ze strzałką. Wybierze Ci wszystkie zbędne vertexy, potem ctrl+backspace. 1
asepl Napisano 19 Październik 2012 Autor Napisano 19 Październik 2012 Hmm. Niestety w zakładce "selection" nic nie ma :p Dosłownie. Nic. Pewnie to dlatego, że używam studenckiej wersji 3ds maxa. Tak czy inaczej, problem poniekąd rozwiązałem, bo zmergowałem objekt z wcześniejszego zapisu. Wygląda na to, że jest ok.
Miłosz3ds Napisano 19 Październik 2012 Napisano 19 Październik 2012 Mafida dobrze prawi. A na przyszłość mogłeś też zaznaczyć co drugi wierzchołek przez loopa krawędzi. A w selection musi coś być - tylko żebyś miał tam dostęp musisz być w trybie edytowania czy to verteków czy poly czy czego jeszcze tam chcesz.
mafida Napisano 19 Październik 2012 Napisano 19 Październik 2012 Studencka wersja niczym się nie różni od komercyjnej za 3 000 ojro ;), poza licencją oszywiście...
asepl Napisano 19 Październik 2012 Autor Napisano 19 Październik 2012 Mm. To w takim razie dlaczego ta zakładka jest pusta? :P
mafida Napisano 19 Październik 2012 Napisano 19 Październik 2012 Bo jak już Miłosz3ds napisał musisz być w trybie selekcji VERTEX.
Rekomendowane odpowiedzi