Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Właśnie się miałem się zabierać za weight painta, gdy spostrzegłem tę... Porażkę.

Jak się okazuje mój model po nałożeniu turboosmooth'a "skleił" go z modelem, nie tworząc krawędzi. Teraz wygląda to tak:

 

faaail.png

 

Próbowałem opcji "quadrify all", ale nic to nie zmienia :( Czy ktoś wie, jak/czy da się stworzyć krawędzie/usunąć te wierzchołki?

 

Jakoś nie za bardzo mam ochotę robić od paru dni sprzed...

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 857
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W graphite u góry zakładka "Selection" tam znajdź panel "By numeric". Selekcja ustawiona na subobject vertex. Ustawiasz Edges=2 i klkasz ikonke ze strzałką. Wybierze Ci wszystkie zbędne vertexy, potem ctrl+backspace.

Napisano
  • Autor

Hmm. Niestety w zakładce "selection" nic nie ma :p Dosłownie. Nic. Pewnie to dlatego, że używam studenckiej wersji 3ds maxa.

Tak czy inaczej, problem poniekąd rozwiązałem, bo zmergowałem objekt z wcześniejszego zapisu. Wygląda na to, że jest ok.

Napisano

Mafida dobrze prawi. A na przyszłość mogłeś też zaznaczyć co drugi wierzchołek przez loopa krawędzi. A w selection musi coś być - tylko żebyś miał tam dostęp musisz być w trybie edytowania czy to verteków czy poly czy czego jeszcze tam chcesz.

Napisano

Studencka wersja niczym się nie różni od komercyjnej za 3 000 ojro ;), poza licencją oszywiście...

Napisano
  • Autor

Mm. To w takim razie dlaczego ta zakładka jest pusta? :P

Napisano

Bo jak już Miłosz3ds napisał musisz być w trybie selekcji VERTEX.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności