Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie,

bardzo pilnie potrzebuję pomocy w wykonaniu podobnej animacji.

Chodzi mianowicie o wykorzystanie linii (najlepiej importowanych w formacie .dwg)

do stworzenia animacji tworzenia się rur.

Animacja posiadać będzie dużo tego typu obiektów tworzących się podczas jej trwania,

także byłoby świetnie gdyby rendering nie zabił komputerów i nie trwał 3lata :))

Pomysł tego projektu odnosi się do budowania obiektu (hotelu) i napełniania go

wszelkiego rodzaju instalacjami, w celu uświadomienia przyszłych studentów Architektury Wnętrz

jak wiele "żył i tętnic" potrzebuje budynek by ożyć.

Najbardziej zależy mi na sposobie możliwie najprostszym.

Serdecznie pozdrawiam i dziękuje z góry za wszelką pomoc!

 

BARDZO PROSZĘ więc rady i pomysły dotyczące zaanimowania

danego kształtu po linii przy pomocy 3dsmax'a lub dodatkowo AfterEffects.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Byłoby świetnie gdyby nie wymóg pracy na 12, ewentualnie 10, gdyż mamy dostęp do tych wersji w ramach licencji na programy uczelni. Ale bardzo dziękuje za odpowiedź! :))

Napisano

można też inaczej, samym maxem ładnie to zrobić.

 

tworzyś spline'a ścieżki, wchodzisz w Utilities->measure i zczytujesz jego gługość Length, zapisujesz sobie tą wartość gdzieś.

 

Teraz tworzysz zwykłego Cylindra o promieniu chcianej rury, wysokości 0( Zero) oraz dużej ilości Height segments.

 

Nadajesz na niego modyfikator Path deform, wybierasz wcześniej wykonaną ścieżkę, przesuwasz slider do np 100 klatki, ciśniesz klawisz autokey i pod modyfikatorem Path Deform na stosie wybierasz obiekt bazowy ( Cylinder) i zmieniasz jego wysokość na wcześniej zapisaną długość ścieżki

 

Aż sobie sprawdziłem teraz, wszystko działa pięknie teraz. Pluginy unnecesery;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.