Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam takie pytanko, cyz jest możliwośc przerzucenia postaci wykonanej w zbrushu do 3ds maxa ?? pamiętam , że kiedys to robilem ale to totalnie zle, bo wszystkie polygony sie przerzucaly ;p. Da się wypalić jakas mape z tymi wszystkimi szczegolami ,a przerzucic tylko jakiegoś lowpoly modela ??

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz wyeksportowac z zetki do pliku .obj lub wykorzystać jeden z pluginow. GoZbrush domyślnie wbudowany jest w ZBrushu lub użyć goMax, który musisz zaistalowac w maxie.

 

 

Wysłano z telefonu.

Napisano

Potrzebujesz 2 mapek - normal i displacement. Jeśli będziesz je mieć to możesz wrzucić niskopoligonowy model do maxa, użyć map i będziesz mieć detal (w przypadku displacement będziesz musiał zagęścić siatkę w maxie - np. Turbosmooth). Poczytaj o tych mapach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności