Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, mam takie pytanko, cyz jest możliwośc przerzucenia postaci wykonanej w zbrushu do 3ds maxa ?? pamiętam , że kiedys to robilem ale to totalnie zle, bo wszystkie polygony sie przerzucaly ;p. Da się wypalić jakas mape z tymi wszystkimi szczegolami ,a przerzucic tylko jakiegoś lowpoly modela ??

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz wyeksportowac z zetki do pliku .obj lub wykorzystać jeden z pluginow. GoZbrush domyślnie wbudowany jest w ZBrushu lub użyć goMax, który musisz zaistalowac w maxie.

 

 

Wysłano z telefonu.

Napisano

Potrzebujesz 2 mapek - normal i displacement. Jeśli będziesz je mieć to możesz wrzucić niskopoligonowy model do maxa, użyć map i będziesz mieć detal (w przypadku displacement będziesz musiał zagęścić siatkę w maxie - np. Turbosmooth). Poczytaj o tych mapach.

Napisano
  • Autor

dziekuje bardzo za odpowiedzi :) jak rozumiem wszystkei szczegoly zawarte sa w dis.. map i normal mapie ?? wypróbuje to dzis :) pozdrawiam i dziekuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.