prace09 Napisano 23 Październik 2012 Napisano 23 Październik 2012 Witam, mam takie pytanko, cyz jest możliwośc przerzucenia postaci wykonanej w zbrushu do 3ds maxa ?? pamiętam , że kiedys to robilem ale to totalnie zle, bo wszystkie polygony sie przerzucaly ;p. Da się wypalić jakas mape z tymi wszystkimi szczegolami ,a przerzucic tylko jakiegoś lowpoly modela ??
Vega Napisano 24 Październik 2012 Napisano 24 Październik 2012 Możesz wyeksportowac z zetki do pliku .obj lub wykorzystać jeden z pluginow. GoZbrush domyślnie wbudowany jest w ZBrushu lub użyć goMax, który musisz zaistalowac w maxie. Wysłano z telefonu.
deshu Napisano 24 Październik 2012 Napisano 24 Październik 2012 (edytowane) Google, google! http://www.youtube.com/watch?v=XrkQKW48NrE&feature=related http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?26326-How-to-use-zbrush-with-3ds-max Edytowane 24 Październik 2012 przez deshu
PLS Napisano 24 Październik 2012 Napisano 24 Październik 2012 Potrzebujesz 2 mapek - normal i displacement. Jeśli będziesz je mieć to możesz wrzucić niskopoligonowy model do maxa, użyć map i będziesz mieć detal (w przypadku displacement będziesz musiał zagęścić siatkę w maxie - np. Turbosmooth). Poczytaj o tych mapach.
prace09 Napisano 26 Październik 2012 Autor Napisano 26 Październik 2012 dziekuje bardzo za odpowiedzi :) jak rozumiem wszystkei szczegoly zawarte sa w dis.. map i normal mapie ?? wypróbuje to dzis :) pozdrawiam i dziekuje
marcinW Napisano 26 Październik 2012 Napisano 26 Październik 2012 ja polecam pluginy, o których Vega wspomniał. GoZ świetnie działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się